وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

قدرت دفاعی ایران پیام صلح و دوستی دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد

رونمایی از دستاوردهای ماهواره ای در دهه فجر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری مراسم دهه فجر امسال به صورت ویژه خبر داد و اعلام کرد: از دستاوردهای ماهواره ای و دریایی این وزارتخانه در این ایام رونمایی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۹۶
رونمایی از دستاوردهای ماهواره ای در دهه فجر

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز- شنبه- در حاشیه همایش فرماندهان و شورای بسیج که در شهرک امام خمینی (ره) تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به شکل ویژه ای برگزار می شود زیرا همه دستگاه ها مصمم هستند که بخش بزرگی از توان و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: وزارت دفاع هم دستاوردهای خوبی در بخش های ماهواره ای، دریانوردی و دیگر عرصه ها دارد که در دهه فجر از آنها رونمایی می شود.

وزیر دفاع با بیان این که کارکرد اصلی بسیج در وزارت دفاع سرعت دادن و تعمیق ماموریت ها است، اضافه کرد: وزارت دفاع در سال های گذشته هدایای بسیار خوبی به مردم اهدا کرد.

امیر حاتمی افزود: روحیه بسیجی در رسیدن به خط تولید هواپیمای کوثر، هواپیمای آتش نشان، خودرو زرهی، موشک و انواع رادارها نقش موثر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی کرده بود که با حضور تروریست ها در منطقه دائما ناامنی ایجاد کند؛ آنها انواع جنایت ها را مرتکب شدند و از سلاح شیمیایی استفاده کردند.

وزیر دفاع بیان این که تمام این جنایت ها تحت حمایت آمریکا انجام می شود، گفت: آنچه این توطئه ها را خنثی کرد، عزم مردم و نیروهای مسلح ملت ها به ویژه سوریه و عراق بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها