فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد

واکنش آمریکایی‌ ها به تست اخیر موشک بالستیک توسط ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران مطرح کرد:

ناکامی دشمنان با توان نظامی رزمندگان اسلام

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تلاش رزمندگان اسلام امسال ۷۷ عملیات دشمن در مرز‌های غرب و شمال غرب خنثی شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۸۷
ناکامی دشمنان با توان نظامی رزمندگان اسلام

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیشب در مراسم کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰شهید شهرستان فلاورجان گفت: در طول انقلاب شیوه دشمنی دشمنان متنوع بوده به طوری که در دهه اول از جنس نظامی و جنگ بوده و امروز نبرد روانی در دستور کار دشمن است.

سردار امیرعلی حاجی زاده در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهر ابریشم افزود: پول های بادآورده سعودی ها، امارات و رژیم صهیونیستی در امنیت زدایی از کشور کاملا بی ثمر بوده به طوری که امسال ۷۷عملیات دشمنان تنها در مرزهای غرب و شمال غربی خنثی شد و امروز رزمندگان طوری عمل کرده اند که دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

وی با مقایسه جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی امروز گفت: به دلیل اینکه ملت ایران امروز در موضع قدرت هستند، جنس تهدید امروز نظامی نیست و در حوزه عملیات روانی است و هدف دشمن این است که ملت را مغلوب خود کند.

سردار حاجی زاده افزود:رییس جمهور آمریکا با تبلیغات وسیع از برجام خارج می شود و تحریم ها را مرحله ای باز می گرداند و به نوعی قصد دارد ملت را مرعوب عملیات رسانه ای خود کند.

فرمانده هوا فضای سپاه با اشاره به پیشرفت های حوزه نظامی کشور گفت: ما در حوزه نظامی و تسلیحاتی که امروز ٣٨سال است ادامه دارد موفق بوده ایم، بطوری که سبدی از تسلیحات در بخش های زمینی، دریایی و هوایی را داریم.

حاجی زاده با اشاره به خاطره ای از شهید طهرانی مقدم گفت: این شهید و یارانشان برای انجام تحقیقات موشکی وام می گرفتند و تحقیقات را پیش می بردند و از درآمد شخصی این وامها را تسویه می کردند.

وی همچنین گفت: پارسال در خصوص بارورسازی ابرها اعلام آمادگی کردیم کمک به سازمان های مربوطه را داریم و ماده اصلی این فناوری را با یکی از دانشگاه های کشور توان تولید و اجرا داریم.

همچنین در این مراسم پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای ۴تشییع شد.
کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان تا هشتم آذر در هشت شهر این شهرستان و روستای شاخص شهدا سهروفیروزان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها