یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان میناب و رودانی گفت: مجلس این حادثه را تا تعیین تکلیف نهایی پیگیری می کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۹۱
تشکیل جلسه اضطراری در مجلس درباره سانحه مرگبار اخیر / اردوهای دانش آموزی با قطار انجام شود
محمد قمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین درباره وقوع حادثه مرگبار سقوط اتوبوس که در شهرستان داراب شیراز رخ داد، گفت: هنوز ماجرای تصادف دانش آموزان هرمزگانی در صدر اخبار کشور قرار دارد و انتظار این است که تا تعیین تکلیف نهایی مصدومان و سایر سرنشینان این حادثه خدمات رسانی و پیگیری ماجرا ادامه داشته باشد.
نماینده مردم پاکدشت اعلام کرد: دراین خصوص روز گذشته با حضور مسئولانی از وزارت راه، پلیس راه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، اورژانس کشور و بعضی از مسئولان مرتبط با این حادثه جلسه ای برگزار کردیم و در این جلسه موضوع جلسه مشخص و مطرح شد.
وی در ادامه گفت: قرار است در خصوص بازنگری اردوهای دانش آموزی و قوانینی که برای اردوهای دانش آموزی در نظر گرفته شده است جلساتی با حضور این اعضای برگزار شود و قرار شد تا آنجایی که راه آهن و خطوط ریلی وجود دارد از این وسیله استفاده کند و حتی المقدور در شب این چنین اردوهایی انجام نشود و تصمیم دیگری در این خصوص اندیشیده شد که باید مطرح و منتظر ابلاغ شویم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد علت حادثه گفت: با اشاره به اینکه در گزارشات اولیه عامل انسانی و خواب آلودگی دلیل بروز سانحه ذکر شده است. و طبق گزارش صورت گرفته پیشینه راننده اتوبوس مشکلی نداشته و وی دچار تخلف نشده است گفت: در این بین دانش‌آموزان نیز از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها