ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین :

نامزدی آیت الله رئیسی در انتخابات جدی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به زمزمه نامزدی تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست جمهوری گفت:با توجه به استعفای آیت الله رئیسی از هیات نظارت بر انتخابات به نظر می رسد کاندیداتوری ایشان جدی است.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۴۵
نامزدی آیت الله رئیسی در انتخابات جدی است

حمید رضا ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:اگر آیت الله رئیسی رسما اعلام نامزدی کنند به احتمال زیاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روی ایشان توافق کرده و آیت الله رئیسی به عنوان نامزد نهایی جمنا معرفی خواهد شد.

وی افزود: فردا مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار و در باره نامزدهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بحث خواهد شد،در این نشست قرار است از بین 10 نفر 5نفر برای ثبت نام در انتخابات برگزیده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
اگه قول بده حقوق های نجومی رو پیگیری كنه من از همین الان براش تبلیغ می كنم
ف . م
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
این موضوع از وظایف ارگانهای نظارتی مثل سازمان بازرسی است و رئیس جمور آینده علاوه بر پیگیری و نظارت برآن باید دارای توانائیهای دیگری هم باشد مثل درایت سیاسی و دیپلماسی قوی و داشتن برنامه اقتصادی واقعی ، علمی و عملی .بعبارت دیگر ایشان باید جامع الشرایط و مجرب باشد از مردم تقاضا میكنم بجای توجه به شعارهای جذاب ، نامزدها را به چالش بكشند .
جانباز و بازنشسته
Canada
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
عموم مردم خواستار این هستندكه باید در امور مدیریتی مملكت بصورت جهادی و انقلابی پرداخته شود. از افراد دل سوز و انقلابی وبا ایمان و مومن و خداترس و با تخصص بالادر راس امور استفاده شود و خودش هم پا در ركاب باشد .پشت میز ننشین و فقط دستور صادر كند بخشنامه منتشر كند. به گزارشات و بیلان كار نوشته شده برروی كاغذا اكتفا نكند بلكه با چشم خویش در محل ببیند . آمار و ارقام روی كا غذا ارزشی ندارد . مهم رضایت اكثریت مردم است چه مخالف و چه موافق مردم می بینند و قضاوت می كنند.چون صداقت شما برای مردم روشن است موفق خواهید.

نیازمندی ها