رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی:

انتخابات، نمادی از یک حرکت جهادی است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: انتخابات در راستای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با توطئه ها و دشمنی های دشمن صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۵۶
انتخابات، نمادی از یک حرکت جهادی است

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در برنامه سلام ایران رادیو ایران گفت: وقتی در مورد انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صحبت می کنیم در واقع درباره یک مفهوم جهادی صحبت می کنیم. اصولا در مدیریت جهادی و انتخابات یک هدف مشخص داریم و آن تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با توطئه ها و دشمنی های دشمن است.
وی افزود: در مدیریت جهادی با مفهومی به نام رهبری جهادی مواجه هستیم .انتخابات لبیک گفتن به ندای رهبری جهادی است که ملت و کشور را به جلو می خواند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابات ترجیح منافع و مصالح ملی به منافع شخصی مطرح است، تصریح کرد: با وجود اینکه مردم با برخی مسائل و مشکلات مالی در فشار هستند اما هیچگاه باعث نمی شود مردم حرکت جهادی، در عرصه انتخابات نداشته باشند. حضور گسترده مردم یک حرکت جهادی است که همواره شرکت مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان و پیشرفت کشورشده است.

وی تاکید کرد: سرنوشت کشور که ناشی از حضور مردم است به بهترین نحو رقم خواهد خورد و سربلندی و عزت ملی بار دیگر تضمین می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها