گزارشی از پشت صحنه برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران

جریان‌سازی ورزشی

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت، شبکه رادیویی تهران در برنامه «تهران ورزشی» در ارتباط با کارشناسان این دو تیم شهرآورد 83 را تحلیل و بررسی می کند.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۰
شهرآورد 83 را از رادیو تهران بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، محمدهادی نه برادر، تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: شهرآورد 83 روز جمعه 26 شهریور ماه 95 به میزبانی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برنامه تهران ورزشی در گفت وگو با پیشکسوتان و قدیمی های تیم های پرسپولیس و استقلال نتیجه بازی را از آنها جویا می شود.

پوشش اخبار و رویدادهای و حواشی شهرآورد 83 از دیگر بخش هایی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود و تا زمان برگزاری مسابقه در ارتباط با کارشناسان دو تیم و پیشکسوتان به تحلیل و بررسی شهرآورد 83 می پردازد.

تهیه کننده تهران ورزشی در بخش دیگری از صحبت های خود از پوشش مسابقات پارالمپیک خبر داد و افزود: اخبار و حواشی مسابقات پارالمپیک که مهمترین و مورد توجه‌ترین مسابقات ورزشی جهان برای افراد کم‌توان است هم بازتاب داده می شود و با مسئولان و کارشناسان درباره بازی های این دوره از مسابقات گفت وگو خواهد شد.

«نه برادر» افزود: این برنامه در ارتباط با کارشناسان، خبرهای روز ورزشی و تیترهای روز مطبوعات و خبرگزای ها را همراه با نتایج و عملکرد تیم ها، از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تحلیل و بررسی می کند.

برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 و 35 دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رندا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
سلام و ادب خدمت شما
وب بسیار خوبی را طراحی كرده اید و محتوی جالب و كاربردی را در وب شما وجود داشت.
خوشحال می شویم با قرار دادن آدرس "نخستین پایگاه نشریات دانشجویان علوم پزشكی ایران(رندا)" در پیوندهای خود گامی موثر در آشناسازی كاربران با محتوی جامع و مفید هر دو وب برداریم.
لطفا پس از قرار دان وب ما در قسمت پیوند های سایتتان یك ایمیل حاوی نام و لینك سایتتان برایمان ارسال فرمایید تا ما نیز شما را در بزرگترین پایگاه نشریات دانشجویان علوم پزشكی قرار دهیم.
با سپاس فراوان – رسانه نشریات دانشجویان ایران(رندا)

اطلاعات ما جهت ثبت در وب شما:
نام: رسانه نشریات دانشجویان ایران
لینك سایت: renda.ir

آدرس ایمیل ما جهت ارسال مشخصات: info@renda.ir

نیازمندی ها