مایکل فاسبندر بازیگر انگلیسی تبا سینما، در «ورود هیدز» در نقش یک قاتل زنجیره ای بازی می کند. این فیلم براساس یک ماجرای واقعی ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۰
فاسبندر قاتل زنجیره ای تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی لاینزگیت تهیه کننده اصلی فیلم است و فاسبندر به عنوان سرمایه گذار هم، با آن همکاری دارد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را آلکساندر دینلاریس بازنویسی می کند. فیلم نامه اول را ویل دیلر نوشت، ولی مورد پسند تهیه کنندگان قرار نگرفت.

این فیلم نامه با نگاهی به داستان نوول پرخواننده جان لیک نوشته می شود. این نوول، افسانه تلخ و وحشتناک یک قاتل زنجیره ای بی رحم را بازخوانی می کند.

جک اونتروگر روزنامه نگار اتریشی که برنده چند جایزه ادبی شد، کار تحقیق بر روی چند قتل زنجیره ای را شروع کرد و در جریان این تحقیق، به نتایج وحشتناکی رسید.

مایکل فاسبندر در نقش این قاتل زنجیره ای بی رحم و خونسرد ظاهر خواهد شد و یک موش و گربه بازی خطرناک با روزنامه نگار داستان کتاب، به راه می اندازد.

به نوشته هالیوود ریپئرتر، هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری این درام دلهره آور ترسناک تعیین نشده است. کارگردان فیلم هم قرار است تا دو ماه دیگر، مشخص شود.

فاسبندر سال قبل هم با بازی در درام تاریخی «مکبث»، در نقش یک قاتل بی رحم بازی کرد. این فیلم براساس داستان معروف ویلیام شکسپیر ساخته شد.

این بازیگر هم اکنون مشغول بازی در قسمت تازه ای از درام علمی تخیلی «بیگانه» به کارگردانی ریدلی اسکات است. قسمت تازه مجموعه فیلم «مردان ایکس» او هم، تا چند هفته دیگر به روی پرده سینماهای جهان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها