فیلم برداری«غوطه ور در آب» به نیمه رسید. جیمز مک آوی بازیگر مجموعه اکشن کمیک استریپی «مردان ایکس» و آلیشیا ویکاندرلارا کرافت تازه سینما، نقش های اصلی آن را به عهده دارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۵
مک آوی گروگان تروریست ها شد

به گزارش جام جم آنلاین ، با پایان فیلم برداری سکانس های شهر برلین، گروه سازنده راهی لوکیشن های آفریقایی می شوند. اسپانیا و فرانسه، دیگر لوکیشن های فیلم هستند.

مک آوی در داستان در نقش یک مهندس امور مربوط به آب ظاهر می شود، که به اتهام جاسوسی برای انگلیسی ها از سوی گروه های تروریستی سومالیایی دستگیر می شود.

ویکاندر هم یک مهندس فعال است که قبل از این با کاراکتر مک آوی آشنا شده و با هم قرار ازدواج گذاشته اند. او راهی منطقه می شود، تا اثری از نامزد خود پیدا کند.

ویم وندرس فیلم ساز مطرح آلمانی این فیلم را براساس فیلم نامه اقتباسی اریک دیگنام کارگردانی می کند. فیلم نامه با نگاهی به داستان نوول پرخواننده «جی.ام.لدگارد» نوشته شده است.

«غوطه ور در آب» به صورت محصول مشترک اروپایی و با پول سرمایه گذاران آلمانی و انگلیسی ساخته می شود و کار فیلم برداری آن، تا ماه ژولای ادامه خواهد داشت.

به نوشته امپایر آنلاین، سازندگان فیلم از آن به عنوان یک درام رومانتیک دلهره آور اسم می برند، که در یک پس زمینه تند و سخت سیاسی اتفاق می افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها