زوج روسی یکی از خاص ترین مراسم عروسی جهان را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۴
عجیب ترین و دلهره آورترین مراسم عروسی جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ،"دنیس" و "نلیا" زوج 30 ساله روسی عروسی خود را با دعوت از یک مهمان ویژه جشن گرفتند. مهمان آنها یک خرس 3 متری قهوه ای با نام "استفان" بود. در حالی که این زوج، مراسم سوگند و عهد ازدواج را انجام می دادند این خرس نیز به صورت نمادین این پیوند را ثبت نمود.

"دنیس" در این خصوص گفت: من و همسرم می دانستیم که "استفان" خرس مهربانی است. همچنین می دانستیم که "استفان" خرس بزرگ و در عین حال غیر قابل پیش بینی است. از اینکه می دیدیم یک خرس واقعی و بزرگ در کنار ما حضور دارد احساس خاصی داشتیم. باید اعتراف کنم من و همسرم اندکی ترسیده بودیم اما بسیار خوشحالم که آرزوی ما به واقعیت تبدیل شد. واقعا تجربه جالبی بود که توانستیم چنین خاطره بیادماندنی را با "استفان" ثبت کنیم. ما هرگز این روز را فراموش نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سامان
-
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
این عكس دومیه دیگه آخرشه !!! معلومه كه نباید از یاد بره
مرجان
-
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
عجیب ترین و دلهره آورترین !!!!!!!!!!! نه بابا همچین خبرایی هم نیست ، البته مراسم متفاوتیه ولی خرس ساق دوش هم كلی غذامذا خورده كه به كسی حمله نكنه و البته كسی كه از اصول نگداری خرس اطلاع داره در اونجا حضور داره . و ضمناً باید بدونید خرس نماد كشور روسیه س و اونها عاشق خرس هستن و براش خیلی ارزش قائلن .
اسحاق
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
اگه یه عكس هم از عروس خانوم می ذاشتید بد نبود
مردم
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
این خرسه یه خرس معمولی نیست ، خرسیه كه از مدتها قبل با یه خانواده روسی زندگی میكنه ، سرمیز باهاشون غذا می خوره ، تلوزیون نگاه میكنه و... در خود روزنامه جام جم هم این خبر كه تو كل دنیا خیلی سروصدا كرده بود درج شده بود . در واقع یه خرس معروف رو تو جشنشون دعوت كرده بودن .

نیازمندی ها