داماد عربستانی، نوعروسش را تنها دو ساعت پس از پایان مراسم عروسی طلاق داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۶
طلاق عجیب عروس سعودی؛ دو ساعت بعد عقد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، پس از آن که عروس خانم تصاویری از مراسم عروسی را از طریق اینترنت برای برخی دوستان خود فرستاد، داماد عصبانی او را طلاق داد.

بهانه داماد برای طلاق دادن عروس آن است که وی در زمان عقد، شرط کرده بود که همسرش از شبکه های اجتماعی اینترنتی استفاده نکند و تصاویری را از این طریق منتشر نسازد.

ظاهرا عدم تحقق این شرط برای عاقد به اثبات رسیده، و عروس خانم هم مجبور به پذیرش آن شده است.

گفتنی است، برخی مذاهب اهل سنت، شرایط عقد ازدواج و طلاق را کاملا برعکس در نظر می گیرند، زیرا از نظر اسلام، جاری شدن عقد ازدواج ساده است و نیاز به شاهد ندارد، اما طلاق به شاهد نیاز دارد و به سادگی ممکن نیست؛ اما در برخی مذاهب، برای ازدواج شرطِ عجیبِ وجود شاهد و آشکار کردن ازدواج برای دیگران را در نظر گرفته اند، اما طلاق نه تنها به شاهد نیاز ندارد، بلکه مرد می تواند به روش های عجیب از جمله شرط گذاشتن و ... در یک لحظه و با گفتن یک عبارت یا تعیین یک شرط، همسرش را حتی "سه‌طلاقه" کند، که این روش‌ها بعضا تمسخرآمیز و در بردارنده توهین و اهانت به شخصیت زن است و با آموزه‌های اسلام اصیل تعارض آشکار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
معصومه
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
حالا نیست تو مملكت ما مرد نمی تونه زنش رو سه طلاقه كنه... شما به جای اینكه سنگ توهین به شخصیت زن های عرب رو به سینه بزنید بشینید بررسی كنید تو همین مملكت خودمون چقدر به زن توهین میشه و چقدر پایین میارنش.
نوذر
-
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
فعلا زنها دارند مردها را با اجرا گذاشتن مهریه هایشان طلاق میدهند.....این قانون مهریه از قانون جنگل هم بدتر است. مزخرفترین قانون ایران است....باید برش دارند. خرید و فروش چكی زن است.
ناشناس
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
كلا قانون رو عوض كنن بگن هرچی مردا بگن خیال همتون راحت بشه
روانشناس
-
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
خب وقتی قبل از ازدواج "نامزدبازی" نباشه همینه دیگه!
عدم آشنایی ازروحیات همدیگر،حالا اگرچندبارباهم بیرون می رفتند،آقادامادمی دیدكه عروس خانم همیشه سرش باگوشیشه ،باچشمهای بازترتصمیم می گرفت كه آیا میتوانم ارتباط آن را بادنیای خارج قطع كنم،فقط تو آشپزخونه باشه ویا خونه راآب وجاروب كنه-بشینه توخونه تاآقادامادازتفریحات محل كار برگرده!یااینكه بایدتصمیم دیگربگیره ویافكرشو ارتقابده
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
شما روان پریشی نه روانشناس . هرچیزی قانون و مراتبی داره
علیرضا
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
فعلا كه زنها پررو شدن
نیلوفر
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
از نشانه های حماقت جمع بستن افراده. شما خیلی راحت و در عین وقاحت و دریدگی میگید "فعلا كه زن ها پررو شدن". اون مادری كه شما رو تربیت كرده قطعا یكی از همین پرروهاست. ننگ به جامعه ای كه مردانش به راحتی به زنان توهین می كنند. ننگ و فقط ننگ
مسلمان
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
میشه شما نظری در مورد شاهدا ندید لطفا اول برید یاد بگیرید حتی تو شیعه هم شرط وجود شاهد در ازدواج اصل است چون یك جور معامله است و شرط صحت اون شاهد و "عجیب" هم نیست شما جوری نوشتید انگار خارج از اسلامید و دارید به اسلام ایراد میگیرید
حمیده
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
دین خودمون ماهه

نیازمندی ها