پرونده اختلاف حساب 6 میلیاردی به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

«ی-ر»هنوز در زندان است

«ی.ر» که به علت بدهی به هلال احمر در یک پرونده اختلاف حساب، نتوانست مبلغ وثیقه را تهیه کند، همچنان در زندان به سر می برد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۶
«ی-ر»هنوز در زندان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حدود یک سال پیش بود که رسانه ها پرده از ماجرای بدهی 6 میلیاردی «ی.ر» به هلال احمر برداشتند.

ماجرا از این قرار بود که این «ی.ر» متولد آلمان، توانست اداره شرکت رشد هلال احمر در آلمان را بدست گیرد.
ماجرا آنجایی رنگ و بوی قضایی به خود گرفت که هلال احمر هزینه خریدهای انجام شده از طرف های خارجی را از طریق این شرکت پرداخت کرد اما بعد از مدتی مسئولان هلال احمر متوجه شدند که پولی از سوی «ی.ر» به طرف های خارجی پرداخت نشده است.
بنابراین پرونده ای در این خصوص با شکایت هلال احمر شکل گرفت که در نهایت به بازداشت ی.ر انجامید.
حال، جواد فلاح مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در این ارتباط به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این فرد هنوز نتوانسته مبلغ وثیقه را تهیه کند و بنابراین هنوز در زندان است.
وی در خصوص زمان اعلام رای دادگاه این پرونده گفت: هنوز رای نهایی صادر نشده و ما نیز در انتظار رای هستیم اما فکر می کنم بزودی رای نهایی اعلام شود.
فلاح تأکید کرد: هنوز هیچ حکمی در این خصوص اعلام نشده است.
وی در مورد خبر منتشر شده در ارتباط با دیدار با ی.ر در زندان گفت: این خبر صحت ندارد و من هرگز ملاقاتی با این فرد نداشته ام.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر یادآور شد: من حتی این فرد را به چهره نمی شناسم و تنها تصاویر وی را در فضای مجازی دیده ام؛ تمام کارهای ما از طریق وکیلمان پیگیری می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آریا
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
سلام
عدم صداقت و حقیقت نمایی با مردم!
این مشكلی هست كه باید در مراجع خبری حل بشه. شخص مورد نظر خلاف و گناه سبك و ناچیزی انجام نداده كه نام اون رو بخاطر حفظ آبروی شخص مخفف كردید.وقتی شخصی در حق مردم و حق الناس گناه و خطایی انجام میده باید نامش كامل بیان بشه تا حداقل كمی از حقیقت نمایان بشه.
گرچه دوستان و مخاطبین عزیز جام جمی قطعا در صورت پیگیری كردن سایت كاملا متوجه نام شخص شدند!
هلال احمر،شركت رشد و قضایای شیر خشك های تقلبی هنوز تازگی داره برای خیلی از افراد.
ان شاء الله روزی برسه كه این چنین اشخاصی كه جان و سلامتی مردم رو فدای پول،سود و منفعت شخصی خودشون میكنن به سزای كامل اعمالشون برسند .
یا حق
سجاد
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
6 میلیارد دیگه پول خرده ارزش نداره ولش كنین بره. باید حداقل چند هزار میلیارد ببره و فرار كنه بعد بزاریدش تو لیست تحت تعقیب ها

نیازمندی ها