دبیرکل سازمان ملل در گزارش ۱۹ صفحه‌ ای خود به مجمع عمومی سازمان ملل، مدعی نقض حقوق بشر در ایران شده است.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۵
«بان کی مون» ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دبیرکل سازمان ملل متحد گزارش حقوق بشری ضد ایرانی خود را به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرد.

«بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد بدون کوچکترین اشاره به فجایع جاری در فلسطین اشغالی، یمن، سوریه و عراق توسط محور غربی- عبری- عربی، گزارش ۱۹ صفحه ای خود در زمینه آنچه وی نقض حقوق بشر در ایران خوانده است را به مجمع عمومی سازمان ملل داده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد در این به اصطلاح گزارش، از آمار اعدام ها، دست گیری های خودسرانه و محاکمه های ناعادلانه در ایران ابراز نگرانی کرده است.

این در حالیست که ایران بارها عزم جدی خود را برای مبارزه با تروریسم و سوداگران مواد مخدر اعلام و بر مجازات عاملین آن ها تأکید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
w
-
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
این آقا در آستانه كنار گذاشتنش از ریاسته شه برا همین باید پول دربیاره دیگه مجبوره برای خوشحالی
صهیونیست ها مثل ... دم تكون بده .
وكیل پایه یكم دادگستری
-
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
این بان كی مون یك مترسك بیش نیست این احمق بازیچه دست امریكا شده از خودش هیچ اختیاری ندارد چشمان كورش را روی جنایات تروریست ها و همپیمانان غربی شان در سوریه , عراق , یمن بسته است چشمان كورش را روی حقوق بشر عربستان , بحرین , قطر بسته است , امریكا هم كلا كارنامه حقوق بشر نمونه دارد .
این مردك احمق بهترین خدمتش به بشریت میتواند استعفا باشد
فقط ایران
-
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
هر كسی چه مقامات آمریكا و سایر كشورها و سازمان ملل تا زمانی كه در پشت میز و سمتش هست همیشه یك سری حرفای مشخص میزنه ولی تا از اون كار كنار میره حرفاش كلا تغییر می كنه به جز بعضی ها مثل بوش ... این آقا هم همینه ... فرد كره ای كه از خودش هیچ چیزی نداره ... اگر شك دارین ایمیل هایی رد و بدل شده مابین مقامات زمان بوش رو بخونید كه توسط ویكی لیكس منتشر شده ... در ضمن تا حقوق بشر رو چی تعریف كرد
ایرانی
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
سازمان ملل در دوره بان كی مون یكی از ضعیف ترین دوره های این سازمان بود در هیچ دوره ای اینگونه سازمان ملل مورد سوء استفاده قدرت های بزرگ قرار نگرفته است. علت تعرض های غرب , مخالفت ملت ایران با دیدگاه ضد دین لیبرالیسم غربی است همانطور كه ملت ایران تسلیم نشد، پیام اسلام نیز در دنیا اوج گرفته است و ملت های مسلمان امروز برای این پیام تا پای جان ایستاده اند.
اقدام ملت ایران در تاسیس بزرگترین دموكراسی حقیقی خاورمیانه است
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
خفه نوكرغرب
اكبر
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
این احتمالاً باز از عربستان پول گرفته كه این اراجیف را گفته. اگر تو بشر بودی با این مسئولیت خطیری كه داری و باید روز قیامت جوابگوی آن باشی به داد كودكان و زنان یمن و ، سوریه و .... می رسیدی نه اینكه خودت را به خاطر پول دنیا بفروشی.
علی تهرانی
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
باسلام:جالبه چرا برای كشورهای دیگه چنین محكومیتی صادر نمیشود.؟؟؟!!!!!

نیازمندی ها