مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت 18 امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۹
ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از ساعت 18 امروز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حسین توکلی با اعلام خبر فوق افزود:متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون که برای جذب مجموعاً 19 هزار و 251 نفر در 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

وی درمورد زمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت:سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور روز جمعه، 19 شهریورماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اعتراض مدنی
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
درباره آگهی آزمون جدید 12 ارگان دولتی در سایت سنجش:

قانون خدمات كشوری گفته حداقل سن استخدام 20 سال و حداكثر 40 سال است چرا هر ارگانی به میل خودش سن خاصی اعلام كرده و كسی هم نظارت نمیكند؟؟؟؟

قانون خدمات كشوری حداقل معدل مشخص نكرده اما عرف جامعه میگوید كسی با معدل 12 حق آزمون را دارد پس چرا هر ارگانی به میل خودش معدل 14 یا 15 یا 17 اعلام كرده؟؟؟؟
بگذارید هر كسی در آزمون شایستگی اش را نشان دهد.ممكن است فردی با معدل 12 از یك دانشگاه معتبر با سوادتر از فردی با معدل 17 از یك دانشگاه ضعیف باشد.

از سایت شما تشكر میكنم
اما از همه جوانان عزیز میخواهم اعتراض خود درباره شرایط تبعیض آمیز استخدام سراسری 95 را به گوش رسانه ملی و 20:30 و خبرگزاری های معتبر برسانید تا با انعكاس ملی این نواقص قانونی و رساندن تخلفات آشكار و تبعیض های غیر قانونی برخی دستگاهها در استخدامها تغییری اساسی در استخدام 95 و استخدامهای بعدی صورت گیرد.

بدرود

نیازمندی ها