صبح امروز مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند از نخستین فروشگاه دیواری ایران در شهروند برج میلاد رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۲۲۲۸۶
نخستین فروشگاه دیواری ایران رونمایی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اکبر علوی توضیح داد: فروشگاه دیواری یک ایده نو در راستای تحقق شهر الکترونیک است تا نیازمندی های شهروندان از هر حیث در بخش خرید آسان ، سرعت در خرید و خرید اینترنتی تامین شود.

علوی با اشاره به مزایای راه اندازی فروشگاه دیواری گفت: یکسان سازی قیمت کالاها یکی از مزیت های این طرح است.

او افزود: این فروشگاه به صورت پایلوت راه اندازی شده و امیدواریم در مدت کوتاهی در سراسر کشور افتتاح شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

علوی هدف از. این کار را یکپارچه سازی قیمت ها عنوان کرد و گفت: در کنار این موضوع می خواهیم با استفاده بهینه از زمان در منزل و کاهش سفرهای درون شهری در خدمت شهروندان باشیم.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند با بیان اینکه هدف ما تامین رضایت مردم در بخش خرده فروشی است، گفت: در اینده ای نزدیک در تمام ایستگاه های مترو و اتوبوس در سراسرکشور فروشگاه های دیواری نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه فروشگاه دیواری براساس نیازهای گردشگران که به برج میلاد می آیند، راه اندازی شده است افرود: از این پس گردشگران ایرانی می توانند سوغات تمام شهرهای ایران را از برج میلاد تهیه کنند.

علوی با اشاره به صرفه جویی در سفرهای شهری با رواج استفاده از فروشگاه های دیواری گفت: افزایش سرعت خرید مشتری، خرید اقلام به سهولت، خرید در کمترین زمان ممکن و همچنین تغییر سفارش از دیگر مزیت هاست.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها