مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد

نوسازی رایگان ساختمان های فرسوده زیر 100 متر

امروز مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با خبر خوش برای مالکان قطعات فرسوده زیر یکصد متر به نشست خبری این سازمان آمد؛ عبادالله فتح اللهی گفت: وام در نظر گرفته شده به صورت قرض الحسنه است و 50 میلیون تومان وام ساخت و 20 میلیون تومان هم به عنوان ودیعه مسکن به مالکان پرداخت می شود.همچنین هزینه انشعابات (آب، برق، گاز) نیز رایگان است.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۶
نوسازی رایگان ساختمان های فرسوده زیر 100 متر

به گزارش جام جم آنلاین ، خبر خوش فتح اللهی برای مالکان قطعات فرسوده زیر یکصد متر در طرح نوسازی، در مجموع اختصاص وام 70 میلیون تومانی برای هر واحد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرتهران در ادامه از وجود 417 هکتار بافت فرسوده زیر 100 متر در شهر تهران خبرداد و گفت : شهرداری تهران توانسته است طی دو برنامه عملیاتی 5 ساله حدود 34 درصد از پلاک های فرسوده را نوسازی کند.

به گفته وی، از 205 هزار پلاک فرسوده شهر تهران 72 هزار پلاک نوسازی شده است و در همین راستا نیز 82 هکتار معبرعمومی نیز بازگشایی شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود: در حال حاضر در قطعات زیر 75 متر، 36 درصد کل بافت فرسوده شهر تهران را شامل می‌شوند.این درحالی است که قطعات بین 75 تا 100 متر 24 درصد بافت فرسوده شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.به این ترتیب در مجموع 122 هزار و 691 پلاک قطعات فرسوده زیر 100 متر هستند که قطعات آنان نیز به 417 هکتار می‌رسد.

حمایت از پلاک‌های ریزگانه به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران هدف‌گذاری شهرداری پایتخت در سال جدید است. بطوریکه این سازمان تلاش خواهد کرد بیشترین کمک را به این لایه‌ها داشته باشید.

برهمین اساس، با تخصیص یارانه‌های خاص و حذف هزینه‌های مالی به عنوان تخفیف برای قطعات زیر 100 متر مالکان این بناها نیز می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات نوسازی سازمان نوسازی از این بسته‌های تشویقی استفاده کنند.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
۰
۰
امیدوارم هر چه زودتر به عمل برسه

نیازمندی ها