فرهنگسرای ملل برگزار می کند

دومین جشنواره میوه های بهشتی

فرهنگسرای ملل دومین جشنواره میوه‌های بهشتی با محوریت «شناخت خواص و درمان این میوه ها» برگزار می کند.
کد خبر: ۸۷۵۶۰۲
دومین جشنواره میوه های بهشتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، دومین جشنواره میوه‌های بهشتی شامل بازارچه خیریه، نمایشگاه عکس میوه های قرآنی، باغ انار، انگور، خرما، سیب، زیتون و انجیر، کارگاه شناخت و خواص انواع میوه های قرآنی، نحوه کاشت و نگه داشتن درختان میوه ها و همچنین برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استانها و... در بوستان قیطریه تا 15 بهمن برگزار می شود.

قرآن چیزی نیست مگر بیان آن‌چه در عالم خلقت موجود است و آن چه انسان در سیر خود در این عالم بدان نیازمند است.

براین اساس، قرآن کتابی است که از منظری فوق بشری حقایقی را که بشر به آنها نیاز داشته در قالب الفاظ و کلمات بیان کرده است و در اینجا هر لفظ و کلامی دارای اشاراتی است که برای صاحبان خرد قابل توجه است و آنان را به اندیشه فرا می‌خواند.

از جمله اشاراتی که در قرآن قابل پیگیری و بررسی است و می‌تواند در زندگی روزمره همگان را به کار آید اشارات قرآن به میوه‌هاست که حتی در مواردی به شکلی جالب توجه با سوگند به برخی میوه‌ها همراه شده است.

خداوند در قرآن به انجیر و زیتون سوگند خورده (والتین و الزیتون/ سوره تین/ آیه1) و به مناسبت‌های دیگر از خرما، انگور، انار و موز هم در قرآن سخن گفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت و استفاده از این برنامه هها می توانند به فرهنگسرای ملل به نشانی: بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22671718 تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها