باراک اوباما، رییس‌‌جمهور آمریکا، دیوید کوهن مسئول فعلی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و روسیه را به عنوان فرد شماره2 سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) منصوب کرد.
کد خبر: ۷۵۸۲۴۷
مسئول تحریم‌های ایران، مرد شماره۲ سیا

به گزارش واحد مرکزی خبر، دیوید کوهن پیشتر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور مبارزه با تروریسم و اطلاعات مالی بود.

جان برنان، رییس سازمان سیا گفت: انتخاب دیوید کوهن برای این سمت با توجه به نداشتن تجربه قبلی در سیا یا هیچ یک از سازمان‌های اطلاعاتی، جای شگفتی دارد.

پاسخ دفتر ناطق‌نوری به یک خبر

در پی اعلام زمان برگزاری همایش اصلاح‌طلبان و طرح موضوع دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری برای سخنرانی در این همایش، دفتر وی این موضوع را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس، به نقل از یک عضو دفتر ناطق نوری در این زمینه نوشت: برای این مراسم نه با شخص آقای ناطق‌نوری و نه دفتر ایشان تماسی گرفته نشده است.

وی تاکید کرد:‌ دراین باره هیچ دعوت‌نامه‌ای نیز برای حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری ارسال نشده و ایشان نیز هیچ قولی در این باره نداده‌اند. به گفته رئیس دوره‌ای‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، همایش اصلاح‌طلبان، پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.

ولایتی: اقدامات تروریستی در فرانسه محکوم است

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک با محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت‌گرفته در فرانسه گفت: نفس تروریسم از منظر جمهوری اسلامی ایران محکوم است.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با ایوانیس کاسو لیدی، وزیر امور خارجه قبرس گفت: حرکات تروریستی که منجر به کشتن افراد بی‌گناه شود، در هر کجای دنیا باشد از منظر جمهوری اسلامی ایران محکوم است و این باعث تأسف ماست که تعدادی از مردم فرانسه به دست تروریست‌ها کشته شدند.

ولایتی ادامه داد: این باید هشداری برای آن دسته از کشورهای غربی یا کشورهای منطقه باشد که از تروریست‌ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم حمایت می‌کردند، چرا که هنگامی که شعله پلید تروریسم بلند و تقویت شد به سراسر دامنه دنیا کشیده می‌شود.

تاکید معاون اول رییس‌جمهور بر رفع مشکلات جامعه عشایری کشور

معاون اول رییس‌جمهور در جلسه شورای عالی عشایر که عصر دیروز برگزار شد، با اشاره به نقش عشایر به‌عنوان تولیدکننده بخش مهمی از نیازهای غذایی و صنایع‌دستی کشور استفاده از ظرفیت‌های جامعه عشایری ایران را فرصتی مناسب برای توسعه و خودکفایی کشور بویژه در تولید مواد غذایی برشمرد.

به گزارش سایت ریاست‌جمهوری، وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات این قشر از جامعه افزود: باید با آسیب‌شناسی دقیق برنامه‌های قبلی، در برنامه ششم توسعه کشور به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشکلات و دغدغه‌های عشایر کشور برطرف شود.

معاون اول رییس‌جمهور، عشایر کشور را مردمی سختکوش، ‌خدمتگزار و کم توقع دانست و خدمات آنان را در طول تاریخ پر فراز و نشیب کشور به‌عنوان مدافعان ارزش‌های اصیل ملی و اسلامی افتخارآمیز دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها