فیلم شکنجه یک گربه توسط شخصی در عربستان سعودی باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد به گونه ای بازداشت فرد شکنجه گر را خواستار شدند.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۲
شکنجه گر گربه از نوع عربستانی+ فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه شبکه خبری "العالم"، در این فیلم حیوان زبان بسته توسط فرد ناشناس به شدت به طرف دیوار مقابلش کوبیده می شود.

پایگاه اینترنتی "الخلیج الجدید" گزارش داد: فعالان با ایجاد هشتگی به نام "درخواست برای دستگیری شکنجه گر گربه" گفتند این اقدام مغایر با تعالیم اسلامی بوده و نشانه بی رحمی آن شخص است.

"صلاح عناد" گفت: این شخص پشیمان خواهد شد و خداوند حق این گربه را خواهد گرفت.

یک فعال زن سعودی با محکوم کردن این اقدام گفت: خدایا به ما رحم کن، کفار به حیوانات اهتمام می ورزند و برخی مسلمانان حیوانات را آزار می دهند.

"هیثم الردیعان" نوشت: تربیت فرزندان بدون ارزش ها و اصول انسانی باعث ایجاد نسلی عقب مانده می شود که مانند این شخص وجهه دین را مخدوش می سازند.

قوانین عربستان سعودی مجازات هایی را برای اشخاصی که با خشونت با حیوانات رفتار می کنند، تعیین نموده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۲
كارمند مفلس
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
۳
۲
بعضی انسانها واقعا انسان نیستند فقط نامش را یدك میكشند در هردینی سفارش به مهربانی باحیوانات شده و توجه و مراقبت. امثال ایشان با اینكارشان میخواهند چهره اسلام را سیاه نشان دهند حیوان بیچاره چه آزاری می بیند و چگونه از درد به خود می پیچد خدا انشاا سیاهی قلبشان را پاك گرداند
صمد
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
۱
۱
اینها به آدمها رحم نمیكنند سراش را میبرند تا چه رسد به گربه

نیازمندی ها