ترکیه و رژیم سعودی در اولین نشست شورای هماهنگی آنکارا-ریاض درباره دشمنی با ایران و منافعشان در آینده عراق و سوریه توافق کردند.
کد خبر: ۹۹۹۷۵۰
توافق ضد ایرانی ترکیه و عربستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اولین جلسه شورای هماهنگی ترکیه-عربستان سعودی روز سه‌شنبه در «آنکارا» با حضور وزاری خارجه دو کشور تشکیل شد.

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه و «عادل الجبیر» همتای سعودی او در این نشست درباره مسائل مختلف منطقه‌ای از جمله «دشمنی علیه ایران»، نگرانی از درگیری‌های داخلی ترکیه و عربستان و همچنین منافعشان در آینده عراق و سوریه گفت‌وگو کردند.

به نوشته پایگاه خبری «استراتفور» ترکیه و عربستان علاوه بر توافق بر سر موضوعات فوق‌الذکر، نسبت به افزایش همکاری‌های اقتصادی و بهبود روابط دوجانبه ابراز علاقه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
سلام من از مسئولان نظام خواهش میكنم با توجه به آشكار شدن چهره دولت تركیه ،مبادلات اقتصادی رو با این كشور به حداقل برسانند.
بهروزرجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
سلام.دولت تركیه هرگز قابل اطمینان نبوده ونیست .اما اگرایران وروسیه به اردوغان ودولتش اعتمادكنند ضربه وزیان سنگینی رامتحمل خواهند شد.سیاست تركیه تغییرنكرده ولی با توجه به ناكامی های تروریستها درعراق وسوریه موضع دوجانبه وموذیانه ای را درپیش گرفته تاهم سیاستهای توسعه طلبانه اش رادنبال كندوهم بگویدباتروریست وداعش مخالف است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
تركیه از پشت خنجر می زنه

نیازمندی ها