وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ناچیز می گیرند و ما از این موضوع خجالت می کشیم، گفت: من حتی در بین فیش‌های تامین اجتماعی 300 هزار تومانی هم می بینم و واقعیت را کتمان نمی کنم.
کد خبر: ۹۹۹۳۹۰
ربیعی: بابت حقوق ناچیز بازنشستگان خجالت می‌ کشم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی ربیعی در دیدار عمومی با مردم میاندوآب گفت: در شرایط کنونی جامعه ما به امید نیاز دارد و هرکس هم مردم را ناامید کند خیانت کار محسوب می شود.

ربیعی با اعلام اینکه استقلال، آزادی، جمهوریت و معنویت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: استقلال بزرگترین چیزی است که انقلاب به ما داده و امروز ما امن‌ترین و با ثبات ترین کشور منطقه هستیم چرا که بدون ایران نمی توانند برای منطقه تصمیم گیری کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سالانه یک میلیون و 200هزار نفر وارد بازار کار می شود که ایجاد کار برای آنها سخت است و به همین دلیل سال گذشته 700 هزار شغلی که ایجاد شد محسوس نبود.

ربیعی با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ناچیز می گیرند و ما از این موضوع خجالت می کشیم، افزود: در سه سال گذشته سعی کرده ایم که مزد را بر تورم پیشی دهیم و سال گذشته حداقل های بازنشسته های کشوری را 700 میلیارد تومان و امسال یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.

وی گفت: من حتی در بین فیش‌های تامین اجتماعی 300 هزار تومانی هم می بینم و واقعیت را کتمان نمی کنم ولی به جای تشریح مسئله، ضعف را می گوییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
البته نه همه بازنشستگان ، چه بسا بازنشستگانی كه بیشتر از شاغلین دریافتی دارند
یك حمال
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
دوست عزیز این بستگی به حق بیمه ای داره كه فرد در طول 30سال خدمتش پرداخت میكنه اگر من وشما هم ماهیانه 1میلیون حق بیمه میدادیم الان حقوق 4 میلیونی میگرفتیم
سپهر
Germany
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
آقای وزیر
ممنون از این كه خجالت میكشید ولی باید تلاش كنید تا این مشكل رفع بشه.
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
یكی از بهترین وزرای بعد از انقلاب است كه كاملا مشكل مردم را درك میكند.....بسیار مرد شریفی است...
علی
Canada
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
درك فایده ندارد عمل خوب است
رسول عزیزی نژادجولندان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
یك علت خجالت كشیدن وزیر محترم اگر واقعا از ته دل باشد و صرفا بیان زبانی نباشد این است كه حقوق خود و یا معاونان و مدیران استانی را با حقوق ناچیز بازنشسته های كشورمان مقایسه می كند و می بیند كه واقعا ناچیز است و واقعا هم خجالت دارد چون حقوق بازنشستگی با توجه به متغیرهای گوناگون كفاف هزینه های زندگی حداكثر یك هفته را می دهد. بازنشسگی در كشور ما پایان عمر است. و باید بگویم شیرین ترین دوران ،دوران كار و خدمت است و تلخ ترین آن بی توجهی می باشد .
جمشید رفیقایی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
بابا تو را به جدتان اینقدر حرف نزنید.عمل عادلانه كنید.عمل!

نیازمندی ها