یکی از مشکلات اصلی شهر دوبی ترافیک سنگین است و در این شرایط تیم‌های امداد و نجات برای رسیدن به محل حوادث با مشکلات زیادی مواجه هستند. به همین دلیل آتش نشانان دوبی اکنون می توانند برای خاموش کردن آتش در ترافیک‌ سنگین خیابان های که در خط ساحلی قرار دارند، از راه‌های آبی، جت اسکی و جت پک استفاده کنند.
کد خبر: ۹۹۷۱۱۹
آتش نشانان دوبی برای خاموش کردن آتش از جت اسکی و جت پک استفاده می‌کنند + فیلم

به گزارش جا‌م‌جم آنلاین به نقل از تک شات، سیستمی به نام دولفین در واقع یک جت اسکی است که به یک جت پک و شلنگ آتش نشانی مجهز است و به آتش نشانان امکان می دهد که برای خلاصی از ترافیک، در خط ساحلی وسیع این شهر به خاموش کردن آتش بپردازند. مقامات دولتی امیدوارند که این سیستم جدید در شرایط اورژانسی موجب صرفه جویی در زمان شود. طی سال‌های گذشته آتش سوزی‌های زیادی در دوبی اتفاق افتاده‌اند برای مثال آتش گرفتن یک هتل 63 طبقه در سال 2015 میلادی.

ویدیوی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، آتش نشانی را نشان می‌دهد که با استفاده از یک جت اسکی به سرعت خود را به محله حادثه می‌رساند و سپس از یک جت پک استفاده می‌کند تا با کمک فشار آب به ارتفاع پل روی آب رسیده و با استفاده از شلنگ آتش نشانی، آتش را خاموش کند. به این ترتیب آتش نشان هم چنین می تواند از منبع نا محدود آب در آبراه‌ها استفاده کرده و آتش را خاموش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها