منصوریان : رحمتی رضایت نامه بخواهد نه نمی گوییم

واکنش منطقی مهدی رحمتی در برنامه 90

در شرایطی که علیرضا منصوریان در گفت و گو با برنامه نود اعلام کرد که در صورت در خواست مهدی رحمتی برای جدایی در نیم فصل با جدایی وی مخالفتی نخواهد داشت ، سنگربان با تجربه استقلال دقایقی بعد از این اظهار نظر روی خط تلفنی برنامه آمد و تاکید کرد: بازیکنی خرفه ای هستم و می مانم و دوباره به ترکیب استقلال بر می گردم .
کد خبر: ۹۸۳۲۸۲
واکنش منطقی مهدی رحمتی در برنامه 90

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که این روزها بحث های محافل فوتبالی از اختلاف نظر مهدی رحمتی با کادر فنی استقلال خبر می دهد و سرمربی استقلال نیز در گفت و گو با برنامه نود این اختلاف نظر را رد نکرد ، اما مهدی رحمتی بر خلاف انتظار واکنشی منطقی از خود نشان داد و اعلام کرد تصمیمی برای جدایی از استقلال در نیم فصل ندارد و می ماند و دوباره جایگاهش را بعنوان دروازه بان شماره یک آبی ها باز می ستاند .

این در شرایطی بود که علیرضا منصوریان به صراحت اعلام کرد از این پس می خواهد بیشتر از اینها به حسینی دروازه بان جوان تیمش میدان بدهد تا به مانند بازی خوبش مقابل سپاهان ،دوباره در ترکیب استقلال بدرخشد .

منصوریان که کتمان نکرد بعد از شکست استقلال برابر نفت تهران در جام حذفی ، بحث هایی بین او و مهدی رحمتی شکل گرفته است ، نیمکت نشینی رحمتی در بازی با سپاهان را تلنگری برای دروازه بان با تجربه نیمش دانست و در عین حال تصریج نمود ؛ آینده از آن جوانان است و خوشحال است که در بازی با سپاهان از بنزین سبز تیمش( جوانان ) به خوبی استفاده کرده است .

سرمربی استقلال در شرایطی که به دنبال بازی با سپاهان نسبت به متحول شدن تیمش در نیم فصل دوم کلی امیدوار شده است در پاسخ به پرسش عادل فردوسی پور در زمینه واکنش اش به درخواست جدایی مهدی رحمتی در نیم فصل دوم گفت : اگر مهدی درخواست رضایت نامه داشته باشد ، به این درخواست پاسخ مثبت خواهد داد .

این گزارش حاکیست در شرایطی که بعد از پایان تماس تلفنی منصوریان ، فردوسی پور این حق را برای مهدی رحمتی قائل شد که روی خط نماس تلفنی برنامه آمده و به نوعی جواب صحبت های منصوریان را بدهد ، اما رحمتی بسیار پخته عمل کرد و ضمن آنکه حرفی علیه سرمربی تیمش نزد ، اعلام کرد که بعنوان بازیکنی حرفه ای اعتراضی به نیمکت نشینی اش ندارد و به تعهدات خود در قبال استقلال تمام و کمال پایبند خواهد بود .

رحمتی گفت : با وجودی که از نیمکت نشینی ام دلخور شدم ، اما قبل از بازی نیز به همراه حسینی درون زمین رفتم و حسابی او را گرم کردم و در عین حال مواردی که به ذهنم می رسید را نیز به وی گوشزد کردم .

وی گفت : همچنان در استقلال خواهم ماند و تلاش می کنم با تلاش بیشتر دوباره جایگاهم را بدست آورم ، اما اگر کادر فنی مرا نخواهد این دیگر موضوع جداگانه ای است که باید ببینیم چه پیش می آید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
آسد مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
دمت گرم آسد مهدی ! حال دشمنارو خوب گرفتی!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
رحمتی باعث همه بی نظمی ها در تیم است وبا همه مربی هاسر ناسازگاری دارد باید برود كه حاشیه كمتر شود
...
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
در مورد تیم خودت نظر بده !
دشمن به ظاهر دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
شما دشمناتون تو خودتون هستند.تا بوده تو تیم استقلال چند دستگی بوده.خدا رحمت كنه ناصر خان حجازیو زمانی كه او خدا بیامرزم مربی بود همین مشكلات براش درست میكردید.چه زود فراموش میكنید.
پارادوكس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
خوب كه چی ؟ خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟
فینال آسیا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
نیست تیم بی افتخارتون خیلی یكدسته !!

نیازمندی ها