مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: مهدکودک‌، پیش‌دبستان و دبستان‌های کرج و فردیس فردا تعطیل است.
کد خبر: ۹۸۱۸۷۰
مهدکودک، پیش‌دبستان و دبستان‌های کرج و فردیس روز شنبه تعطیل است

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی مهرور در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و دبستان‌های کرج و فردیس روز شنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم را دقایقی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز به تصویب رساند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری‌ البرز تصریح کرد: به دلیل افزایش آلودگی هوا و رسیدن به شرایط اضطرار، امشب جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری البرز با حضور دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری البرز، هواشناسی، اورژانس و محیط زیست و مدیریت بحران شهرستان‌ها برگزار شد.

مهرور افزود: در جلسه فوق گزارش سازمان محیط زیست و همچنین هواشناسی استماع و در نهایت مقرر گردید که مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و دبستان‌های دو شهرستان کرج و فردیس به دلیل آلودگی هوا در دو مقطع صبح و بعد از ظهر تعطیل باشد.

وی بیان داشت: مدارس مقاطع دیگر و همچنین مراکز آموزشی شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان در روز شنبه مانند روال عادی فعالیت خود را انجام خواهند داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از سوی دیگر مقطع متوسطه در شهرستان‌های کرج و فردیس نیز دایر است.

مهرور با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی و همچنین محیط زیست به گروه‌های سنی حساس از جمله کودکان، سالمندان و بیماران توصیه کرد که در روز شنبه از خانه خارج نشوند.

وی توضیح داد: همچنین دیگر شهروندان تنها باید در صورت کار ضروری از منزل خارج شده و حتی‌المقدر از خودروی شخصی استفاده نکرده و در خیابان‌ها و مراکز پرتردد شهرها حضور نیابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها