همانطور که اعلام شده بود جام قهرمانی مسابقات سودآمریکانا در سال ۲۰۱۶ به تیم چاپه‌ کوئنسه برزیل اهدا شد.
کد خبر: ۹۷۴۴۹۰
جام قهرمانی به چاپه‌ کوئنسه برزیل رسید (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، پس از اینکه تیم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا، حریف چاپه کوئنسه در فینال مسابقات سودآمریکانا از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) خواست این جام به صورت افتخاری به این تیم برزیلی داده شود، کونمبول با این درخواست موافقت کرد و این جام به این باشگاه برزیلی تقدیم شد.

جام قهرمانی سودآمریکانا توسط باشگاه سانتافه کلمبیا، قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها به باشگاه چاپه‌ کوئنسه ارسال شد و این باشگاه نیز با انتشار تصویری از این جام، خبر دریافت آن را به اطلاع هواداران خود رساند.

هواپیمای حامل تیم فوتبال چاپه‌ کوئنسه که از بولیوی عازم فرودگاه مدلین واقع در شهر ریونگروی کلمبیا بود با 72 سرنشین و 9 خدمه به دلیل بروز نقص فنی در کلمبیا سقوط کرد و 76 نفر جان خود را در این سانحه هوایی از دست دادند. قرار بود تیم چاپه‌ کوئنسه بامداد پنجشنبه به وقت تهران در فینال جام سودآمریکانا به مصاف اتلتیکو ناسیونال کلمبیا برود.

در این سانحه هوایی تنها چهار نفر سالم از میان لاشه هواپیمای سقوط کرده، زنده بیرون آمدند که یک نفر از آنها بعداً در بیمارستان جان خود را از دست داد. خیمنا سوارس (از مهمانداران هواپیما)، آلن راشل (مدافع تیم)، جکسون فولمن (دیگر دروازه‌بان تیم) و رافائل هنزل (خبرنگار برزیلی) پنج نفری هستند که از این حادثه جان سالم به در بردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها