فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با این مردم انقلابی هیچ تهدیدی جدی نیست، گفت: تهدیدهای نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خطرناک‌ترین تهدید علیه انقلاب است.
کد خبر: ۹۷۲۵۴۳
تهدیدهای نرم فرهنگی خطرناک‌ترین تهدید است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، ظهر امروز سرلشکر محمدعلی جعفری در آئین افتتاح 150 واحد مسکن محرومان مازندرانی که در سالن الغدیر سپاه کربلا انجام شد، با بیان اینکه مسیر سختی را باید در آینده طی کنیم، اظهار کرد: بنا به تاکیدات رهبری حفظ انقلاب از سوی سپاه اگر به دو صورت انجام شود باید به شکل محافظه کارانه و غیر محافظه کارانه و پاسداری درست و به‌موقع صورت گیرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی باید به شکل پیش‌ برندگی حفظ شود و اگر سپاه از انقلاب اسلامی که در حال درجا زدن باشد محافظت کند همان محافظت محافظه‌کارانه است، تصریح کرد: پاسداری غیر محافظه‌کارانه همان توجه به پویایی انقلاب اسلامی است تحقق عدالت اجتماعی بالاترین هدف انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه رهبری در سال 90 وظیفه سپاه پاسداران را در سه ربع ساعت به‌طور کامل تشریح فرمودند، گفت: این نکته را همه پاسداران و بسیجیان بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی باید مهم‌ترین تهدید علیه انقلاب را بدانیم.

این مسؤول با بیان اینکه در رابطه با انقلاب اسلامی تهدید نظامی و امنیتی خطر نیست بلکه فرصت است، افزود: در طول جنگ هشت ساله انقلاب درس مقاومت و ایستادگی در برابر همه قدرت‌های شرق و غرب را آموخت.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی برای انقلاب اسلامی مانند فتنه 88 بود که به حماسه 9 دی به‌فرصت تبدیل شد، اضافه کرد: مردم ما با بصیرت و ولایتمداری در طول انقلاب تهدیدها را به فرصت علیه دشمنان تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه در هر حرکتی در راستای انقلاب روی توان مردمی باید سرمایه‌گذاری شود، افزود: اگر برای رفع نقطه چالشی انقلاب اسلامی با توان بسیجی پاسداری شود می‌توان تضمین قطعی برای پاسداری از انقلاب اسلامی ارائه کرد که همان وظایف غیر محافظه‌کارانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ق
-
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
متاسفانه مبارزه با تهدیدهای نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اكثرا بر عهده ی دولت هاست برای همین سلیقه ای عمل میشه و باید چاره ای بكنن تا یك نهادی جدا از دولت ها بر اساس برنامه ریزی خودش مقابل این چنین تهدید ها بایسته

نیازمندی ها