استاندار مازندران از عملکرد صدا و سیمای این استان برای رفع مشکلات ناشی از برف اخیر ، قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۵۲۸
قدردانی از رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزارس صدا و سیما، دکتر ربیع فلاح گفت: در حادثه بوران چند روز گذشته در مازندران، جهادگران جبهه مقدم اطلاع رسانی، با بسیج امکانات و ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسئولان، موجب رفع مشکلات و هدایت و تقسیم منابع به بهترین شکل ممکن شدند.
وی افزود: وظیفه خود می دانم از مساعی تک تک جهادگران صداو سیمای مازندران و مرکز که مسئولان این استان را برای خدمات رسانی بموقع و بجا یاری رساندند ، تشکر و قدردانی کنم.
مقام عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد این همدلی و همراهی نقطه عطف همکاری های بیشتر برای ارتقاء اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی استان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غرب مازندران
-
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
اصولا استانداران مازنی قسم می خورن وقتی استاندارشدن هیچ توجهی به غرب استان نداشته باشن و تبعیض پشت تبعیض!تواین برف و سرماو یخبندان فقط صحبت شرق استان شده درحالیكه غرب استان هم برف بیشتروهم بیشترین مركبات هم در شهسوار موجوده كه خسارات عدیده ببار آمده ولی این مسئولان هیچ توجهی به غرب استان نداشتند و نخواهند داشت به امید اینكه غرب مازندران استان جداگانه ای بشه تا واسه آزمونهای سراسری و استخدامی و دكتر وبیمارستان پانشیم 200 كیلومترازساعت 4صبح بكوبیم ازغرب بریم شرق ! دیگه خسته شدیم والا! پلیزچاپ.

نیازمندی ها