کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۴۴۹
ایران گرم می شود

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه روند این افزایش دما به سبب وجود برف بر روی زمین کند است، گفت: روز دوشنبه به علت روند افزایش دما با آب شدن برف ها احتمال سیلاب دور از انتظار نیست.

وی افزود: روز سه شنبه موج بارشی جدیدی از غرب وارد کشور شده و ابتدا استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری،ایلام و خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و در روز چهارشنبه همه نیمه غربی کشور را فراخواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی بابیان اینکه موج جدید بارش ها از چهارشنبه پایتخت را تحت تاثیر قرار خواهد داد ، اضافه کرد:حداقل دمای امروز تهران منفی 5 درجه سانتیگراد است.

وی افزود: امروز همدان با دمای منفی 16 درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان و سردترین ایستگاه نیز در استان سمنان با 19 درجه زیر صفر بود.

اصغری گفت: امروز در جنوب و جنوب غرب کشور استان های بوشهر، فارس، شمال هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بخش هایی از یزد، جنوب اصفهان، لرستان و خوزستان بارش پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: میزان بارش در بخش های جنوبی کشور با روند افزایش دما و کاهش حجم ابر در این مناطق کاسته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها