رودی جولیانی دستیار ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا احتمال شکایت از هیلاری کلینتون نامزد دمکرات بازنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور یا تحقیق و تفحص در نهاد تحت مدیریت همسرش بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق امریکا را بعید ندانست.
کد خبر: ۹۶۷۱۲۵
نظر دستیار ترامپ درباره شکایت از کلینتون و همسرش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جولیانی شهردار پیشین نیویورک که احتمال حضور وی در دولت آینده امریکا فراوان است به شبکه "سی ان ان" گفت: به دنبال تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی درباره تعیین دادستان ویژه ای برای بررسی فعالیت های غیر قانونی کلینتون، تصمیم گیری در این باره دشوار است.

وی افزود: در سیاست امریکا چنین معمول است که مسائل را پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر باید میزان اقدامات غیر قانونی وی را بدانیم. اما باید دانست که یکی از مهم ترین اصول ما اجرای عدالت به طور مساوی درباره همگان است.

دونالد ترامپ در ماه آگوست (مرداد) خواستار تعیین دادستان مستقل و ویژه ای برای تحقیق درباره فعالیت های مالی مؤسسه کلینتون شده و ادعا کرده بود نمی توان به انجام تحقیقات بی طرفانه از سوی دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) و وزارت دادگستری درباره این موضوع امیدوار بود.

جولیانی اظهار داشت: فکر نمی کنم باراک اوباما حق داشته باشد در این زمینه از کلینتون چشم پوشی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها