شهربانو منصوریان، یکی از خواهران افتخار آفرین ووشو بعد از گرفتن طلای جام جهانی چین می‌گوید از تمامی حریفانش در این دوره شناخت داشته است. او ادامه می‌دهد: سال گذشته در مسابقات جهانی مالزی با تمام حریفانم که در چین حضور داشتند مبارزه کرده بودم و شناخت خوبی از همه آنها داشتم. ناگفته نماند حریفانم نیز من را بخوبی آنالیز کرده بودند.
کد خبر: ۹۶۶۸۰۳

منصوریان درباره جایگاه ووشوی بانوان در دنیا گفته است: بانوان ما در دنیا جایگاه خوبی در بخش ساندا دارند. البته مردان ما هم جزو نفرات اول و دوم دنیا هستند. شما نگاه کنید همه ووشوکاران دنیا مقابل چینی‌ها با اختلاف امتیاز زیادی، بازی را واگذار می‌کنند، اما ما حتی شاهد بودیم بانوان و مردان ما در طول این سال‌ها چینی‌ها را شکست دادند و در زمانی که بازی را واگذار کردند با کمترین اختلاف مقابل چینی‌ها شکست خوردند.

دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی ووشو در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات بدون هوگو و کلاه خطرناک نیست، می‌گوید: از این به بعد قرار است مسابقات جهانی بدون کلاه و هوگو برگزار شود. در واقع این روش سبب می‌شود مسابقات حرفه‌ای‌تر برگزار شود. به نظرم این روش سبب می‌شود ما راحت‌تر مقابل حریفان‌مان مبارزه کنیم و زودتر کار را تمام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها