سخنگوی سازمان انرژی اتمی در مورد خبر دستگیری یک جاسوس در منزل رئیس سازمان انرژی اتمی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۶۴۸۸۲
واکنش کمالوندی به خبر دستگیری یک جاسوس در منزل صالحی

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز کمالوندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص انتشار خبری مبنی بر دستگیری یک جاسوس در منزل علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:چند وقت پیش مستخدمی (تبعه افغانستانی) که در منزل علی اکبر صالحی کار می کرد به دلیل سرقتی که انجام داده بود دستگیر شد.

وی در مورد برخی خبرها مبنی براینکه فرد دستگیرشده باغبان بوده است، افزود: باید بگویم منزل آقای صالحی وسط شهر است و باغی ندارد که در آن باغبانی کار کند.

کمالوندی با بیان اینکه در ارتباط با اتهامات جاسوسی حتما باید مراجع مسئول نظر دهند، تصریح کرد: معمولا در رابطه با چنین مسائلی اظهار نظر نمی‌کنیم و برای جویا شدن از چنین مسائلی که ما هم از آن خبر نداریم، باید به سراغ منابع مسئول بروید.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه ما در جایگاهی نیستیم که چنین مسائلی را تکذیب یا تایید کنیم، گفت: این موضوع پیرامون تبعه خارجی بود حتی اگر ایرانی بود و اخبار متعددی هم اعلام می‌کرد ما در جایگاه تایید یا تکذیب نبودیم .به طور کلی سیاست سازمان بر این مبناست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
جانباز و بازنشسته
-
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
صادقانه باید مسایل را به مردم گفت . نباید یك تبعه خارجی در منزل مسئولی كه با حساسترین مسایل هسته ای در ارتباطاست مشغول به كار باشد این همه بیكار ایرانی است چرا از وجود یك ایرانی در خانه این مسئول مشغول بكار نباشد واقعا" جای تاسف است . احتمال هر اتفاقی متصور است.
احمد
-
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
جناب جانباز و بازنشسته؛
سلام - شركت حفر فاضلاب كارگر با اولویت ایرانی بودن، استخدام می‌كنند. در صورتی كه جویای كار هستید می‌توانید به آنجا هم سر بزنید. موفق باشید.
رسول عباسزاده جانباز
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
ا نظر شما موافقم برادر
جانباز و بازنشسته
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
جناب آقای احمد خان نان در آوردن از راه حلال در هر رشته كار هیچ عیبی ندارد اگر همین كارگران عزیز شركت آب و فاضلاب نباشند امثال جنابعالی كه این قدر با غرور و تكبر صحبت می كنید یك دقیقه نمی توانی در محیط شهری قدم بزنی نمی دانم تحصیلات شما تا چه مقطعی است ولی این را بدانید كه یك جاسوس می تواند در هر شغلی به مقصد خود برسد خصوصا" وقتی كه از یك خارجی در منزل یك مسئول آن هم با این اهمیت اصلح است این آقا ازیك جوان ایرانی استفاده می كردو شما شاید یك افغانستانی باشید وگرنه می فهمیدی كه من به دنبال كار نبودم و این فرمایشات شما از روی بغض و غرض ورزی است. این سخنان نشانه فرهنگ شماست كه از كار كردن در شركت آب و فاضلاب دوری می كنید چون جاسوسی كار تخصصی است و شما بیگدار به آب زدی و نسنجیده سخن گفتید.
-
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
همیشه - اینجا - اونجا - در همه‌جا - پای یك افغانی در میان است. مخلص افغانی‌ها - همه‌جا نقش دارند - از كندن چاه تا كندن قبر - در بعضی موارد گرفتن جان آدم‌ها - و حالا جاسوسی - خخخ
رضا
-
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
بی‌حاشیه‌ترین مرد دنیا را هم وارد حاشیه كردند
مهدی
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
دشمن اگه بخواد كسی رو زمین بزنه بالاخره راهشو پیدا می‌كنه. اون ازون روز كه جان‌كری از ظریف تمجید كرد و خیلیا گفتن چون دشمن ازش تعریف كرده پس ظریف یك خائنه و این از حاشیه برای دكتر صالحی مرد مؤقر دولت.
لیلا
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
اینكه هنوز هیچ واكنشی نشون نداده! چرا می‌گید واكنش؟
افغانی كارگر
-
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
خدایا خودت بخیر كن. باز سر ما بحث شده. دیگه چه خوابی دیدن برای ما؟
وطن‌دار
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
آخه افغانی رو چه به جاسوسی اونهم انرژی هسته‌ای؟
ژاله
-
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
در جایی خوندم كه افغانستان اولین فضانوردش بنام عبدالأحد مومند رو سال ۱۳۶۷ به فضا فرستاده. از این افغانیا هر چی بگید برمیاد... الآن هم شاید زیر كوه‌های هندوكش انرژی هسته‌ای زده باشند. یك مارموزی هستند اینا
بینام .
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
مارموز خودتی بااین ادبیات مسخرت استعداددارند.آی كیوی بالادارند
صدف
-
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
چند روز پیش اخبار ساعت ۱۴ نشون میداد افغانیهایی كه رفتند اروپا همشون بدبخت شدند و اروپاییها همشونو بیرون میكنند ولی افغانیهایی كه ایران بودند همشون خوشبخت بودند اینجا كار یاد گرفتند رفتند اونجا آرایشگاه باز كردند مغازه الكتریكی زدند فالوده شیرازی و بستنی میفروشند و لابد فردا هم اگر انرژی هسته ای زدند میگن از رو دست ایرانیها دیكته نوشتند چون باغبون رییس انرژی هسته ای افغانی بوده
شیوای بلخی
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
ناسیونالیست های نژادپرست نظربدهند .
درمنزل یك مسئول نباید خارجی باشدجوون ایرونی بیكارمیشه ولی وزیریك كشورمثل كاناداخارجی هست اونهم افغان!!این تنگ نظری وتعصب كوررومقایسه كنید!!!

نیازمندی ها