با توجه به قدمت چند هزار ساله طب سنتی ایرانی ، اهمیت عطاری ها و داروهایی که در این بخش توزیع می شود بسیار برای مردم حائز اهمیت است چرا که به دلیل منشا گیاهی بودن این داروها مردم استقبال بیشتری در این رابطه دارند اما در ماههای اخیر در رابطه با تخلفات عطاری ها بسیار شنیده ایم .
کد خبر: ۹۶۲۴۵۲
فروش ترامادول و انواع مخدرها در عطاری ها و باشگاه ها / مدیران وزارت بهداشت در دسترس نیستند!

به گزارش جام جم آنلاین ، شاهد عرضه داروهایی مانند ترامادول ، نازایی ، رفع ناتوانی جنسی و.... بدون اسم و اطلاعات دارو هستیم .آیا این دارو های دست ساز در عطاری ها تایید شده هستند ؟ آیا این دارو ها جان افراد را ممکن است به خطر بیاندازد ؟ آیا نظارتی از سوی سازمان غذا و دارو صورت میگیرد ؟

از سوی دیگر فروش انواع مخدرها و محرک هایی که به سهولت در باشگاه های بدن سازی و عطاری ها به عنوان داروهای ترک اعتیاد و حتی ترامادول و متادون در دسترس افراد قرار دارد باعث شد که خبرنگار جام جم انلاین در دو هفته گذشته در راستای تعامل تلاش کرد موضوع را از مسئولان و ادارات مرتبط در وزارت بهداشت پیگیری کند اما این تلاش ها بی نتیجه ماند.

مسئولان مربوطه در بخش های مختلف از جمله اداره کل فراورده های سنتی و مکمل ها در پاسخ به تماس های خبرنگار جام جم انلاین ،به این پاسخ که "دکتر جلسه است" اکتفا کردند و بعد از ده روز پاسکاری بین ادارات مختلف در نهایت هیچ پاسخی از این وزارت خانه دریافت نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
باسلام:با ایجاد اشتغال وفضای كسب وكار وتقسیم ثروت بصورت عادلانه برای جوانان وكنترل مرزهای شرقی جلوی معتادشدن افراد را بگیرید.این قرصها وشربتها در كویر ایران هم یافت میشه.بهتره خودمان را گول نزنیم.
صفری
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
داداش الان همه چی رو بذاریم كنار به بیكاری برسیم درسته معضله اما دیگه هرچی جای خودش
حمیدرضا
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
سلام خوب دوست ندارن مزاحمشون بشید اخه دوست دارن همه تو منجلاب اعتیاد دست وپا بزنن و راحت تر میلیارد میلیارد بخورن

نیازمندی ها