شهردار منطقه 6 با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: موکب شهید همدانی در مرزشلمچه از 15 آبان آماده پذیرایی از هموطنان بوده و به منظور آسایش و راحتی بیشتر پیاده روها فضای سایت 3 هزار و دویست مترمربع افزایش یافته و به هشت هزار و دویست مترمربع رسیده و سطح خدمت رسانی به زوار نیز بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۶
آغاز فعالیت موکب شهید همدانی از 15 آبان در مرز شلمچه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابایی با اشاره به اینکه تعداد چادرهای استقرار یافته در فضای موکب به هشت چادر افزایش یافته است، گفت: هر چادر فضایی به ابعاد 24 متر در 10 متر مربع داشته و در مجموع آماده پذیرایی از 3 هزار نفر در هر شبانه روز به همراه وعده های غذایی هستیم.

بابایی با بیان اینکه یک چادر به خدمات درمانی و یک چادر به نمازخانه اختصاص یافته است، ادامه داد: تعداد نیروهای درمانی و تخت های درمانگاه شرکت شهر سالم در مرز شلمچه افزایش یافته است.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه 4 برج نوری به فضای سایت اضافه شده است، اشاره کرد: در مجموع با استقرار 11 برج نوری مشکلی از نظر روشنایی مسیر پیاده روها وجود نخواهد داشت.

او با بیان اینکه 120 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در فضای سایت وجود دارد گفت: فضای بالغ بر هزارمترمربع به حوزه بهداشتی اختصاص دارد که تمام این فضا سرامیک شده است و ظرفیت مخزن آّب مجموعه نیز با افزایش دوبرابری نسبت به سال گذشته به 60 هزار لیتر رسیده است.

بابایی همچنین از استقرار دائمی 5 دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین، نیمه سنگین و سبک در منطقه خبر داد و اضافه کرد: تمهیدات ایمنی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

بابایی همچنین گفت: پارکینگی برای زوار حسینی از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی درنظر گرفته خواهد شد تا زوار با خیال راحت، خودروی خود را در آنجا پارک کرده و مشکلی از این لحاظ نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها