در ایران مرسوم است افراد مشهور در یک عرصه پس از مدتی وارد عرصه‌های دیگر نیز می‌شوند. برخی از کشتی‌گیران و تکواندوکاران به سیاست رو می‌آورند. برخی از بازیگران خواننده می‌شوند و البته در این فوتبالیست‌ها هم بی خیال مستطیل سبز شده اند و میکروفون به دست گرفتند و خواندند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۵
همه فوتبالیست‌هایی که خواننده شدند+عکس

در ادامه موج بازیگر و خواننده شدن فوتبالیست‌های ایرانی، این‌بار شیث رضایی بازیکن فوتبال به خوانندگی رو آورده است. "باید بدونی" نام آخرین آهنگی شیث رضایی است.


این‌که افرادی در رشته‌ای مشهور می‌شوند و پس از مدتی در زمینه دیگری غیر از رشته خود به فعالیت ادامه دهند در ایران مرسوم است. برخی از کشتی‌گیران و ورزشکاران ورزش‌های رزمی به سیاست رو آورده‌اند و در شورای شهر و مجلس حضور دارند. برخی از بازیگران خواننده می‌شوند. فوتبالیست‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. نمایی از آلبوم رضا عنایتی ستاره سابق تیم استقلال با نام "همه چیم تو".


مهرداد میناوند ستاره سابق فوتبال ایران نیز از جمله فوتبالیست‌هایی است که شانس خود را در عرصه خوانندگی امتحان کرده است.


نیما نکیسا دروازه‌بان سابق فوتبال ایران پس از ورود به عرصه خوانندگی کلیپی نیز با نام "عروس بندر" منتشر کرده است.


نمایی از کلیپ "سفر کردی" با صدای بختیار رحمانی بازیکن تیم استقلال.


پژمان جمشیدی ستاره سابق تیم پرسپولیس از جمله فوتبالیست‌های ایرانی است که هم به عرصه خوانندگی روآورده و هم در عرصه بازیگری شانس خود را امتحان کرده است. به این ترتیب می‌توان او را "فوتبالیست، خواننده و بازیگر" نامید.


علی انصاریان ستاره سابق تیم پرسپولیس نیز هم‌چون هم‌تیمی سابق خود هم وارد عرصه خوانندگی و هم عرصه بازیگری شده است. او چند آهنگ با صدای خود منتشر کرده است.


مهدی مهدوی کیا و علی دایی هم دو ستاره پرسپولیس هستند که البته تنها تجربه کوتاهی در خواندن دارند چرا که آنها برای آهنگ تیم پرسپولیس ساخته داریوش خواجه نوری این قطعه را خواندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
السا
-
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
"باید بدونی" آخرین اثر شیث نیست بلكه اولین كار حرفه ایشه. بعد از اون یه آهنگ دیگه منتشر كرده به نام «همه جا اسم توئه». فرق بزرگ شیث اینه كه واقعا استعداد این كارو داره و خیلی هم حرفه ای و اصولی وارد این كار شده.

نیازمندی ها