صنعت سینمای هند قصد تولید قسمت دوم «آقای مجهول» را دارد. عمران هاشمی دوباره نقش اصلی داستان فیلم را بازی می کند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۲
بازگشت «آقای مجهول» هندی

به گزارش جام جم آنلاین،این بازیگر سرشناس و مسلمان بالیوودی در قسمت دوم هم، در قالب کاراکتر آقای مجهول ظاهر می شود.

این کاراکتر مردی است که به دنبال یک انفجار شیمیایی، توانایی نامرئی شدن پیدا کرده و به کمک آن، با عوامل منفی داستان مبارزه می کند.

هنوز اطلاعی از خط اصلی داستان قسمت دوم این درام اکشن علمی تخیلی در دست نیست. سازندگان فیلم قصد دارند آن را در سکوت خبری جلوی دوربین ببرند.

تابستان سال آینده میلادی به عنوان زمان نمایش عموی «آقای مجهول 2» تعیین شده است. ویکرام بهات کارگردان این فیلم است.

او که قسمت اول را هم کارگردانی کرد، می گوید قسمت تازه با هزینه ای بالاتر تولید شده و جلوه های ویژه جذاب تر و چشمگیرتری خواهد داشت.

نسخه اصلی سال گذشته به روی پرده سینماهای هند رفت. فیلم با هزینه تولید 45 کروری خود، همین مقدار در جدول گیشه نمایش هند فروش کرد.

با آن که فیلم نتوانست تبدیل به یک کار پرفروش شود، اما تهیه کنندگانش به قول خود مبنی بر ساخت قسمت های بعدی آن عمل می کنند.

به نوشته ایندیا اف ام، زمان شروع کار فیلم برداری قسمت اول فیلم، سازندگانش از آن به عنوان یک مجموعه فیلم دنباله دار یاد کردند.

برخی از منتقدان می گویند انتخاب عمران هاشمی برای نقش اصلی فیلم، عامل اصلی عدم موفقیت مالی آن در جدول گیشه بوده است.

به گفته آن ها، تماشاگران سینما هاشمی را به عنوان بازیگر نقش های درام و رومانتیک می شناسند و او را در یک نقش دلهره آور علمی تخیلی قبول نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
اتفاقا بازیگری كه همیشه توانایی كاركترهای مختلف راداشته و فیلمهای مختلف وخوبی را انجام داده عمران هاشمی بوده وهست وهیچوقت به یك نقش بسنده نكرده.

نیازمندی ها