رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با سفیر اندونزی تاکید کرد

گسترش روابط رسانه ای ایران و اندونزی

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار رئیس رسانه ملی

نگاه مردم جهان به رادیو و تلویزیون کشور ما بسیار خاص است

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار رئیس رسانه ملی با ایشان ضمن توصیه به توجه ویژه بر محتوای تولیدات رسانه ملی گفتند: گزارش ارائه شده در این جلسه در خصوص فعالیت‌های صداوسیما بسیار مسّرت‌بخش و امید‌آفرین است و از اینکه جنابعالی به‌عنوان رئیس صداوسیما سکان رسانه ملی را در اختیار دارید خوشحالیم.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۹
نگاه مردم جهان به رادیو و تلویزیون کشور ما بسیار خاص است

به گزارش جام جم آنلاین، ایشان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی افزودند: به‌نظر اینجانب در سراسر کشور و در مقایسه با تمامی مسئولیت‌ها‌، مسئولیت اداره سازمان صداوسیما از جمله سخت‌ترین مسئولیت‌هاست چرا که باید خواسته‌ها و رضایت لایه‌های مختلف مردم را مورد توجه قرار داد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: با توجه به وجود سلایق مختلف در جامعه ایرانی، کسب رضایت نسبی مخاطبان می‌تواند کار‌نامه قابل‌قبولی برای پذیرش مسئولیت باشد.

این مرجع عالیقدر خاطر‌نشان کردند: نگاه مردم جهان به رادیو و تلویزیون کشور ما بسیار خاص است و می‌توان گفت دنیا نگاهش به جمهوری اسلامی ایران است‌، پس باید دقت بیش‌تری در این زمینه داشت. ایشان جمهوری اسلامی ایران را امید آزادگان و مسلمانان جهان دانستند و گفتند: تبلور جامعه دینی را می‌توان از رسانه ملی به تصویر کشید و آن را به‌عنوان طراز و الگو به جامعه جهانی معرفی کرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی به بهره‌گیری بیش‌تر از ظرفیت دینی و معارفی تأکید کردند و گفتند: همه شرایط برای به‌وجود آمدن یک رسانه قوی در عرصه دین فراهم است و با کمی تأمل و دقت می‌توان به آن نقطه آرمانی دست یافت.

ایشان افزودند: ما انتظار داریم با توجه به دیانت شما، شاهد متبلور شدن یک رسانه دینی باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی باز‌گرداندن ساختار رادیو معارف به معاونت صدا را از جمله برنامه‌های ریاست سازمان دانستند و در خواست کردند با توجه به فعالیت موفق این رسانه دینی‌، در خصوص ساختار اداری این رادیو تجدید نظر شود که ریاست سازمان در این خصوص قول مساعد دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
زنده باد جمهوری اسلامی ///////////////////// مرگ بر امریكای شغال

نیازمندی ها