وقتی که پای جنگ با گروه تروریستی داعش در میان است، بعید به نظر می رسد که آرایش سلاح کشنده ای باشند اما بانوان مسلح کرد خود را ملزم می دانند که قبل از ورود به عرصه نبرد آرایش کنند.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۱
چرا زنان کُرد قبل از جنگ با داعش آرایش می کنند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، به نقل از روزنامه "دیلی میل"، زنان مبارز کرد قبل از آنکه سلاح بردارند، آرایش می کنند. این کار برای آنها که با یکی از وحشی ترین گروه های تروریستی می جنگند بسیار مهم است.

یکی از این بانوان مبارز به نام "عهد محمد"، 36 ساله، در این باره به "دیلی میل" گفت که همیشه قبل از ورود به میدان جنگ آرایش می کند. وی در توجیه این کار می گوید دوست دارد "زیبا بمیرد."
وی می گوید: "دوست دارم در میدان جنگ، زیبا باشم و وقتی که کشته می شوم هم زیبا و جذاب باشم."

"ناهده احمد سلیمان"، فرمانده یکی از یگان های بانوان در شهر سلیمانیه در شمال عراق، هم می گوید: "آرایش سلاح ماست."

وی در این باره به روزنامه "سان"، چاپ لندن می گوید: "تروریست های داعش نمی خواهند به دست ما بمیرند؛ چون ما زن هستیم و آرایش می کنیم."

"عمر حسین" از فرماندهان کرد می گوید: "عناصر داعش معتقدند اگر با سلاح زنان کشته شوند به بهشت نمی روند."

شبکۀ خبری سی ان ان امریکا هم گزارش که بانوان مبارز کرد قبل از اعزام به منطقه درگیری به مدت دو ماه آموزش می بینند.

زنان مبارز کرد نقش مؤثری در مبارزه با داعش و آزادسازی مناطق خود از چنگ این گروه تروریستی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
سلیمان
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۲
عجب دنیای عجیب غریبی شده
ساسان
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۱
۱
خدا لعنت كند تا ابد افراد داعشی حرامزاده رو كه مسبب كشته شدن همچین زنان زیبایی است و همچنین كودكان و مردان بیگناه و جوانان..
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۱
۱
قابل توجه سبیل دارها
روح الله
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۶
۲
یعنی چی زیبا بمیرم از اسماشون معلومه مسلمونن ولی مطمئنن اسلام امریكایی دارن //////////// پس نتیجه میگیریم لعنت بر امریكا
سما
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
به تو چه ربطی داره ؟؟؟
ایرانی
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
خخخخخ. بامزه بود
رضا
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۲
۱
آرایش كردن برای شهادت با آرایش جهت تحریك مرد غریبه تفاوت دارد , معدوم كردن شاگردان شیاطین توسط پری رویان زیبا صورت مقبول تر است چونكه ان شیاطین را به قعر اسفل السافلین میفرستد.
كارمند مفلس
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۱
۲
خدا خودش مردم منطقه را از دست داعش نجات دهد چه باشكوهند چنین زنانی كه سلاح بدست گرفته با این از خدا بیخبران میجنگند تا مردمشان را از چنگ این نامردان نجات دهند زیبا مردنشان هم زیباست
نظر
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۱
۲
اصلا اهمیتی نداره كه دیگران چه نظری در مورد ارایش كردن این افراد میدن و یا اینكه چرا اینكار رو می كنند و یا چرا ... اینها اصلا در مقابل شجاعت و جسارت این زنان اهمیتی نداره . انشاا ... همه مردم از دست این داعشی ها زودتر نجات پیدا كنند و من برای زنان كرد و برای تمام مردمی كه در این راه می جنگند دعا می كنم كه سلامت برگردند و نمیرند و برای اونها ارزو می كنم كه به زودی برای جشن شادی رهایی از دست داعش ارایش كنند و زیبا باشند .

نیازمندی ها