وزیر تعاون:معنی شغل دیگر استخدام نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تعاون از برنامه مدون استقرار تعاونی‌ها در خروجی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت:‌تعاونی‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد فضای کسب و کار برای دانش‌آموختگان هستند.
کد خبر: ۹۴۰۲۶۳
وزیر تعاون:معنی شغل دیگر استخدام نیست

به گزارش جام جم آنلاین، علی ربیعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بخش تعاون، در گفت‌وگو با فارس، که درباره برنامه وزارت کار در مواجهه با حجم 4 میلیونی فارغ‌التحصیلان بیکار پرسید، اظهار داشت: اخیراً بر روی مشاغل متوسط و خرد متمرکز شده‌ایم، در این باره ظرفیت بسیار خوبی در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وجود دارد که کسب و کارهای موفقی را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: باید دانش‌آموختگان ما آرام آرام به گفتمان تعاون،‌نزدیک شوند چرا که شغل دیگر مصادف با استخدام نیست؛ بلکه جوانان باید در قالب تعاونی‌ها کسب و کارها و ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امکان ارائه تسهیلات مالی برای تعاونی‌های متشکل از دانش‌آموختگان دانشگاهی افزایش پیدا می‌کند،‌گفت: با صندوق نوآوری و شکوفایی که زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است نیز مذاکراتی داشته‌ایم تا تسهیلاتی را در اختیار دانش‌آموختگان قرار دهند.

ربیعی از وجود یک برنامه مدون برای مستقرسازی تعاونی‌ها در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت:‌دانش‌آموختگان در قالب تیم‌های چند نفره با ایجاد تعاونی وارد بازار کار خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها