تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل ازبکستان به پیروزی پرگل 6 بر 3 رسید.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۹
تیم ملی فوتسال، ازبک ها را 6 تایی کرد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتسال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی خود، پیش از جام جم جهانی 2016، از ساعت 17:30 امروز در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم ازبکستان رفت.

ایران در نیمه اول با ترکیب ابتدایی سپهر محمدی، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور به میدان آمد و سه بار در این نیمه توسط فرهاد توکلی،حسین طیبی و قدرت بهادری به گل رسید؛ هر چند دوبار هم دروازه اش را باز شده دید، تا نیمه اول با برتری 3 بر 2 شاگردان ناظم الشریعه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز، برتری نسبی از آن ایران بود و حسین طیبی در دقیقه ۲۹ روی کار زیبای تیمی موفق به زدن گل چهارم ایران شد.

پس از این گل ازبکها تلاش زیادی برای رساندن اختلاف به حداقل گل کردند و در دقیقه ۳۳ توانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند.

پس از این گل حملات ازبکها بیشتر هم شد اما این فرصت در اختیار ایران قرارگرفت تا از ضد حمله استفاده کند و دوبار توسط مهدی جاوید و فرهاد توکلی به گل برسد و بازی با نتیجه 6 بر 3 به سود ایران خاتمه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عادل
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
ایران تا حالا نتونسته برزیل را شكست بده اما چند تیم آسیایی با اینكه تازه به فوتسال پرداخته اند توانسته اند چند بار ایران را شكست بدهند و این به این معنیست كه فوتسال ایران اصولی نیست و هر كشوری كه روی فوتسالش سرمایه گذاری كنه میتونه طی چند سال ایران را شكست بده و این باعث شده كه دیگه مثل قبل به فوتسال توجه نكنیم فوتسال ایران فقط شمسایی بود و حالا دیگه باید با بردن ازبكها هم احساس قدرت كنیم.

نیازمندی ها