کدام مربی دلش می‌خواهد رضاییان را نداشته باشد؟

برانکو و جسارتی که ندارد

رامین رضاییان و بازگشت او به پرسپولیس. از روزی که خبر رسید این اتفاق قرار است بیفتد همواره یک سوال ذهن همه را درگیر کرده بود، سوالی که پس از این اظهارنظر برانکو مطرح شده بود؛ «رضاییان جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت.»
کد خبر: ۹۳۸۴۵۴

فلش بکی به چند ماه قبل. زمانی که سیدجلال حسینی می‌خواست به پرسپولیس بیاید. برانکو روی گزینه‌هایی که خودش اعتقاد ویژه‌ای به آنها داشت زوم کرده بود و هر بار که پای سیدجلال به میان می‌آمد می‌گفت: «نیازی به این بازیکن ندارم و من تیمم را بسته‌ام.»

این در حالی است که اصرار مسئولان باشگاه پرسپولیس، اما جواب داد و سید جلال با نظر مثبت برانکو به پرسپولیس اضافه شد. البته آن زمان پروفسور می‌گفت بعید است به سید بازی برسد و موافقت او برای حضور این بازیکن در پرسپولیس دلیلی نیست بر این که حسینی در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

لیگ برتر شروع شد و همه دیدند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس که اتفاقا در ترکیب اصلی هم حضور داشت سیدجلال حسینی بود. برانکو این بار هم در موضوع پیش آمده برای رضاییان همین سیاست را پیش گرفته است. او در اظهارنظرهای خصوصی گفته است رامین جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت؛ اما کاملا مشخص است که برانکو خودش را ثابت کرده است. چه در جریان سیدجلال حسینی، چه در جریان بازگشت مهدی طارمی و چه این بار که رضاییان به تیم برگشته است. برانکو دیگر آن جسارت همیشگی‌اش را ندارد و خودش هم می‌داند رامین رضاییان به دردش می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها