داستان دنباله دار و البته کسل کننده رامین رضائیان با پرسپولیس به سرانجام رسید.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۳
رامین رضائیان برگشت ؛ حسین ماهینی قربانی می شود؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از آن انتقال جنجالی به ریزه اسپور و پس از آن بازگشت پر سر و صدا به ایران حالا رامین رضائیان که مدت ها سرگردان بود می تواند دوباره برای پرسپولیس به میدان برود. او خیلی خوش شانس است. فوتبال او می توانست با آن انتقال عجیب و غریب به ریزه اسپور و بازگشت به ایران به شدت تضعیف شود چرا که در حال تبدیل شدن به بازیکنی بود که به اصطلاح «سر نخواستنش دعواست». اما به هر حال این بازیکن به پرسپولیس بازگشته، این اتفاقی است که دیروز قطعی شد. رضائیان و پرسپولیس توافق کرده اند و حالا همه چیز دوستانه پیش می رود.

دیروز هم سایت باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای از رضائیان منتشر کرد که وی در این مصاحبه از جدایی‌اش از جمع سرخپوشان ابراز ندامت کرده است و اعلام کرده که با هر شرایطی که برایش در نظر بگیرند با پرسپولیس قرارداد می‌بندد.

امضای قرارداد به امروز موکول شد و با این حساب رضائیان که به تازگی اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشته بعد از بازی‌های تیم ملی مجددا به تمرینات سرخپوشان بازخواهد گشت.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد. تکلیف حسین ماهینی که هم پست اوست چه می شود؟ به خصوص اینکه ماهینی اکنون در بازگشت به پرسپولیس بسیار پرانگیزه است و آماده هم به نظر می رسد. او نیمکت نشین رضائیان خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ از ابتدا هم رامین رضائیان را می خواست اما دلخوری شدید از این بازیکن به دلیل نحوه انتقالش به پرسپولیس باعث شد تا برانکو برای مدتی دور او خط بکشد. به هر حال با بازگشت رضائیان به پرسپولیس ماهینی قربانی خواهد شد، بازیکنی که برای تیم ملی هم انگیزه های زیادی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها