کمیته امنیت کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای به موارد مهمی اشاره کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۴
اطلاعیه کمیته امنیت کاروان ایران در ریو

به گزارش جام جم ورزشی ، متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

«با سلام و عرض خسته نباشید به کلیه ورزشکاران، کادر فنی و سرپرستی ، مدیران ورزشی کشور و خبرنگاران زحمتکش و متعهد کشور به اطلاع می‌رساند رعایت نکات ذیل برای حفظ امنیت عزیزان ضروری می‌باشد:

1- اغلب دستگیری و بازداشت‌های پلیس ریو به جهت عدم همکاری افراد در هنگام مواجه با پلیس و یا درخواست پلیس می‌باشد و در این صورت مجازات‌های حبس طولانی مدت به جهت گزارش پلیس متصور است، لذا در صورت مواجه با پلیس ضمن احترام، نسبت به تمکین به درخواست وی اقدام و از اصرار و بحث با آنها جدا خودداری نمایید.

2- در حال حاضر آمار سرقت همراه با زورگیری حتی در مناطق مرکزی شهر در حال افزایش است، لذا توصیه می‌شود از تردد تنها در سطح شهر پرهیز شود.

3- به جهت تفاوت‌های فرهنگی از هرگونه رفتار و اقدامی که موجب سوء تفاهم و احیاناً جنبه مجرمانه دارد، جدا پرهیز شود.

4- براساس قوانین و عرف فرهنگی برزیل هرگونه تماس بدنی اعم از نوازش و حتی گرفتن عکس از کودکان ناپسند و در بسیاری موارد جرم تلقی می‌شود.

5- در حال حاضر بیشترین جرائم صورت گرفته در ریو شامل دهکده و سطح شهر توسط ورزشکاران و توریست‌ها مربوط به مسائل اخلاقی می‌باشد و تاکنون چندین نفر توسط پلیس دستگیر شده‌اند ، لازم به ذکر است مجازات برخی از این جرایم 10 سال خواهد بود.

در خاتمه تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات فوق در صورت بروز هرگونه مشکل و مسئله‌ای با پلیس و یا اتباع بیگانه مراتب را در اسرع وقت به اطلاع مسئولین ذیربط رسانده شود.

به امید سربلندی میهن عزیزمان»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها