«سلطان» سلمان خان در آستانه 300 کروری شدن است و تحلیل گران اقتصادی سینما می پرسند، می تواند رکورد «پی کی» را بشکند یا خیر.
کد خبر: ۹۲۳۷۶۸
«سلطان» 300 کروری بالیوودی

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام ورزشی تا به امروز به فروشی 270 کروری دست پیدا کرده و اهل فن عقیده دارد، تا چند روز دیگر 300 کروری خواهد شد.

اما خود سلمان خان چشم انتظار یک فروش 345 کروری برای آن است، تا رکورد پر فروش ترین فیلم کل تاریخ سینمای هند را بزند.

در حال حاضر، تحلیل گران اقتصادی سینما در هند به دسته تقسیم شده اند. یک دسته می گوید «سلطان» موفق به رکوردشکنی تازه ای در جدول گیشه نمایش سینماهای هند خواهد شد.

دسته دوم اما اعتقاد دارد فیلم تازه سلمان خان، توانایی و امکان دست یافتن به فروشی 345 را ندارد و در حد 300 کرور متوقف خواهد ماند.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، تا به امروز درام علمی تخیلی «پی کی» عامر خان، پرفروش ترین محصول سینمایی کل تاریخ سینمای هند است.

این فیلم که در هفته آخر ماه دسامبر سال 2014 به روی پرده سینماهای هند رفت، توانست به رقم فروش کلان و دور از تصور341 کروری دست پیدا کند.

به جز این فیلم، تنها «داداش جان باجرانجی» سلمان خان توانسته با فروشی 326 کروری، لقب یک فیلم 300 کروری را بگیرد.

هر 100 کرور هند، حدود 16 میلیون دلار است. در هند هر فیلمی بالای 100 کرور فروش کند، لقب یک بلاک باستر را می گیرد.

«سلطان» همزمان با جشن ها و تعطیلات عید فطر در هند به روی پرده سینماها رفت. اهل فن قبل از اکران عمومی فیلم، پیش بینی موفقیت کلان مالی برای آن کردند.

سلمان خان در این درام خانوادگی ورزشی، در نقش یک کشتی گیر محلی ظاهر شد که موفق به راه یابی در مسابقات حرفه ای کشوری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
آنهم با كشتی هند .! درایران این همه كشتی گیر درجه یك و قهرمان جهان داریم . چرا از این فیلمها ساخته نمی شود ؟!

نیازمندی ها