یک پیرزن 71 ساله در ایالت تنسی آمریکا با دوست نوۀ خود ازدواج کرد!
کد خبر: ۹۲۲۶۹۰
عاشقی به روش آمریکایی!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، عروس کهنسال که آلمِدا اِرِل نام دارد ، هنگام خاکسپاری پسرش با دوست نوه اش به نام گری هاردویک آشنا شد، و سرانجام به همدیگر دل بستند!
پسر این پیرزن به علت بیماری قند درگذشت .
این عروس و داماد 3 هفته پس از آشنائی با همدیگر تصمیم گرفتند که ازدواج کنند، و می خواهند مراسم عروسی خود را ساده برگزار کنند و هزینه ازدواج شان از 200 دلار بیشتر نشود.
پیرزنِ نوعروس گفت: با وجود مخالفت خانواده ام خصوصاً نوه هایم تصمیم گرفته ام که فورا با هاردویک ازدواج کنم.
این پیرزن آمریکایی که خود را خوشبخت می داند ، افزود : من به هاردویک اختلاف سنی مان را گفتم ولی او لبخند زد و گفت: سن چیزی بجز عدد نیست .
گری هاردویک 17 ساله است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
امید
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
از قدیم گفتند؛ عشق واقعی را از پیرزن یاد بگیرید. كم توقع، رازدار و در عین حال صبور. حتما كه نباید پیرمرد بیاد دختر نوجوان بگیره!
حسن
-
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
بك دوست همكار بازنشسته اداری دارم كه شوهر همسایه هم اپارتمانیش فوت شد.زن ان مرحوم جمیل نبود(دنیایش را عوض كرده)ولی هم خودش وهم همسرمرحومش ثروتمند بود.اورا تشویق به برقراری رابطه برای استفاده از ثروتش كردم ولی هرچه اصرار كردم جواب داد جذابیت ندارد ونمیتوانم.خدا عاقبت این زوج تازه را بخیر كند.
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
چه اشكالی داره چطور آقایون میتواند باهر سن وهر دختری ازدواج كنند
ناشناس
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
واقعاَ سن چیزی بجز عدد نیست، این عقله كه مهمه!!!!!!!!!!
رضا
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
حواستون باشه شاید پیرزن پولداره
افتخاری
-
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
قضاوت ممنوع
محسن
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
وا معلومه بخاطر پول و ثروتش اینكارو كرده دیگه مگه ادم عاقل اینكارو میكنه
محمد
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
عشق پیری گر بجنبد........
حمید
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
مصرع بعدی هم می گفتی
زهره
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
اختلاف سنشان شدید است ولی نكته خیلی مهم این است كه در این سن زنهای ایرانی فقط به فكر مداوای درد و بیماری یا آماده شدن برای مرگ هستند ولی در جاهایی از دنیا مردم در سن بالا اعتماد به نفس دارند ، جوری زندگی می كنند كه انگار نه انگار مسن هستند و امید به زندگی دارند . حسرت برانگیز است .
نظر
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
كاش كسانی كه این خبرها رو منتشر می كنند .كیفیت این رابطه و تداوم اون رو گزارش می كردند . به نظر100 درصد افراد جامعه این یه اشتباه بزرگه . اما زمان دلیل واقعی اون رو مشخص می كنه .
علی
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
عزیز من مگه تمام روابط با معیارهای معتبر ختم به خیر میشه پس اینهمه طلاق برای چیه . ضمنا اونا موقع طلاق میگن از كنار تو بودن خوشحال بودم منتها دیگه متاسفانه به درد هم نمیخوریم خداحافظ خداحافظ . نه مثل ایران كه بعد از شكستن بینی خانم و در رفتن كتف مرد و.. تازه طلاق اتفاق می افته كه اثرات روانی اونهمه تنش شاید هیچوقت التیام پیدا نكنه.
فاطمه
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
فرهنگ غرب با شرق فرق میكنه . اونا از ازدواج دنبال یه رابطه ابدی و جاودانی نیستن كه فقط كفن از هم جداشون كنه . سعی میكنن از لحظات عاشقی و كنار هم بودن لذت ببرن ، ببینید چقدر راحت با مرگ پاره تنش كنار اومد فوری بساط عروسی بپاكرد . این ها نكات مثبت قضیه نیست ولی امان از وقتی كه تو ایران مادر فرزندش رو از دست بده ، تا آخر عمر زندگیشو بی ثمر میبینه و با بی قراری هاش زندگی رو برای همسر و باقی اعضای خانوده زهر میكنه . نه به این شوری و نه به اون بی نمكی.
ناشناس
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
واقعاً كه از این موجود دوپا چه چیز ها كه بر نمیاد

نیازمندی ها