نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

متروی تهران به شهرستان نور وصل می‌شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکراتی انجام شده تا متروی تهران به نور وصل شود که طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و با ایجاد این مسیر ارتباطی، فاصله نور با پایتخت 30 دقیقه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۳۷۷
متروی تهران به شهرستان نور وصل می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جمع پایوران، بسیجیان، فرمانده‌هان حوزه‌ها و مدیران اقشاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور، از پیگیری پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه خبر داد و افزود: مذاکراتی انجام شده تا متروی تهران به نور وصل شود که طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و با ایجاد این مسیر ارتباطی فاصله نور با پایتخت 30 دقیقه‌ای می‌شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اقداماتی برای بهبود خدمات در پارک جنگلی نور، شرکت کشت و صنعت بهداشت، خبر داد و اضافه کرد: با تشکیل تیم کارآفرینی و اشتغال برای رفع بیکاری در منطقه تلاش می‌کنیم و قرار است اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی وارد چمستان شود که می‌تواند 5 هزار شغل ایجاد کند.

اسماعیلی تبیین کرد: پروژه دیگری هم پیگیری شده که تا دو سال آینده تکمیل و نهایی می‌شود و با بهره‌‌برداری از این پروژه نیز 2 هزار و 500 شغل ایجاد می‌شود که سهم بسزایی در اشتغال جوانان و رفع بیکاری در منطقه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها