حمید سوریان درباره شرایطش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید: حدود ده ماه است در اردو هستیم و تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را دیده‌ایم و 30 روز دیگر برای رسیدن به شرایط آرمانی و ایده‌آل زمان داریم.
کد خبر: ۹۲۰۵۱۲

سوریان از انگیزه‌های فرنگی کاران دیگر می‌گوید: خوشبختانه تمام بچه‌ها از انگیزه بالا برای موفقیت در المپیک برخوردارند و آسیب‌دیدگی جدی ندارند. امیدوارم عملکرد خوبی را در المپیک ریو به نمایش بگذاریم. تمام نفرات از باتجربه‌ترین ورزشکاران هستند و عملکرد خوبی در کارنامه‌شان دارند،‌ امیدواریم بتوانیم در ریو بهتر از لندن نتیجه بگیریم. دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک ادامه می‌دهد: تمام بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا دل مردم را شاد کنند و بار دیگر با افتخارآفرینی در المپیک برزیل بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند. خوشبختانه شرایط خوبی در اردو حاکم است.

سوریان درباره دیرکرد تمرینات خودش می‌گوید: من درگیر کسب سهمیه المپیک بودم و کمی دیرتر تمریناتم را آغاز کردم و شاید از سایر بچه‌هاعقب‌تر باشم، اما تلاش می‌کنم در این مدت باقیمانده و با کمک و حمایت مربیان به شرایط ایده‌آل و مرز آمادگی برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها