دومین قسمت کمدی اکشن «پادینگتن» در دستور کار تولید قرار گرفت. ماه اکتبر به عنوان زمان شروع کار فیلم برداری این فیلم اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۴
ماجراجویی های جدید برای «پادینگتن»

به گزارش جام جم آنلاین ، پل کینگ سازنده قسمت اول این فیلم زنده/ انیمیشن، برای کارگردانی دومین قسمت آن هم پشت دوربین فیلم برداری قرار می گیرد.

کینگ، فیلم نامه قسمت تازه «پادینگتن» را با همکاری سایمن فرانبای نوشته است. هنوز کسی اطلاعی از چند و چون داستان این قسمت فیلم ندارد.

باید دید کاراکتر خرس کوچولو و مهربان این مجموعه فیلم، در دومین قسمت آن با چه ماجراجویی هایی روبرو خواهد شد و چه بلایی بر سر خانواده انسانی او می آید.

در داستان نسخه اصلی، پادینگتن پس از مهاجرت از آمریکای جنوبی به شهر لندن، موفق می شود در جمع یک خانواده چهار نفره پذیرفته شود.

این نسخه در سطح جهانی موفق به فروش بالای 270 میلیون دلاری شد. این در حالی بود که هزینه تولید فیلم، کمتر از 50 میلیون دلار بود.

استقبال بالای تماشاگران در کشورهای مختلف دنیا از «پادینگتن»،تهیه کنندگانش در شرکت فیلم سازی فرانسوی کانال پلاس را به فکر تولید قسمت های بعدی آن انداخت.

گروه بازیگران قسمت اول، نقش های قبلی خود را در قسمت دوم هم بازی می کنند. بن ویشاو هم برای بار دوم، صدایش را به کاراکتر پادینگتن قرض می دهد.

هنوز معلوم نیست کاراکتر میلیفیسنت با بازی نیکول کیدمن، در قسمت دوم هم حضور دارد یا خیر. کیدمن شخصیت منفی داستان قسمت اول فیلم بود.

به نوشته امپایر آنلاین، در حالی که صحبت تولید مجموعه تلویزیونی «پادینگتن» هم به صورت جدی مطرح است، کانال پلاس می گوید قسمت سوم نسخه سینمایی آن را هم تولید خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها