اعضای باند سرقت رینگ و لاستیک خودرو‌های خارجی در محدوده‌های غرب تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۲
سارقان رینگ و لاستیک دستگیر شدند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند مردی در مغازه رینگ و لاستیک فروشی واقع در منطقه شادآباد اقدام به فروش رینگ و لاستیک خودروهای خارجی دسته ۲ می کند؛ با شناسایی دقیق مغازه و تحقیقات نامحسوس، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یکی ازمجرمان سابقه دار در زمینه سرقت لوازم خودرو به نام میثم ۴۰ ساله با اجاره مغازه اقدام به خرید و فروش رینگ و لاستیک های مشکوک به سرقت می کند.

با توجه به سوابق «میثم» در زمینه مالخری و احتمال سرقتی بودن رینگ و لاستیک های دسته دوم داخل مغازه با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تیم پلیسی اقدام به بازرسی ازاین مغازه دست زدند و با رینگ و لاستیک های سرقتی متعلق به خودروهای خارجی بویژه خودروهای شاسی بلند روبرو شدند.

با کشف دهها حلقه رینگ و لاستیک سرقتی و اعتراف میثم به اطلاع از سرقتی بودن این اموال وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت که رینگ و لاستیک ها را از جوانی به نام امیر خریده است.

در ادامه تحقیقات و با انجام اقدامات پلیسی ، «امیر» ۳۰ ساله در منطقه پونک شناسایی، دستگیر و پس از مواجهه حضوری با میثم به فروش دهها حلقه رینگ و لاستیک سرقتی اعتراف کرد.

«امیر . ط» در ادامه تحقیقات همدستش به نام «امیر . د» ۳۰ ساله را نیز معرفی کرد و گفت که همدستش از دوستان دوران سربازی او است وهر دوی آنها پس از پایان دوران خدمت، با وجود عدم نیاز مالی بخاطر وضعیت مناسب مالی پدرانشان تصمیم به تشکیل گروه سرقت گرفته و با یک MVM سرقت ها را در مناطق شمال و شمال غرب تهران انجام داده اند .

با شناسایی محل تردد «امیر . د» در نمایشگاه خودروی متعلق به پدرش در شمال تهران، کارآگاهان وی را نیز دستگیر وی نیز دزدی با همدستی دوستش را پذیرفت و گفت که بیشتر سرقت هایشان را در تاریکی شب انجام داده اند.

هر دو دزد شب رو در اعترافاتشان به فروش رینگ و لاستیک های سرقتی زیادی به مالخران حرفه ای اعتراف کردند که با شناسایی محل فعالیت این شیادان در مناطق «امیرکبیر» و «سهروردی» و بازرسی از این مراکز، محموله ای از حلقه رینگ و لاستیک های سرقتی متعلق به انواع خودروهای خارجی به دست آمد.

سرهنگ احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به میزان تحصیلات دو دزد در مقطع کارشناسی، افزود: با توجه به نوع سرقت ها کسانیکه با همین شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته اند می توانند به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان آزادی و خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهرام
-
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
زنده باد ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ - ۴ چرخ ماشین اینجانب را همراه زاپاس همه را سرقت كرده بودند و تویوتا لندكروز وی ایكس آر اینجانب روی زمین بود كلی خسارات وارد كرده بودند .

نیازمندی ها