جام‌جم، دلایل افزایش نزاع‌های خیابانی منجر به مرگ را بررسی می‌کند

از درگیری‌های خیابانی تا جنایت‌های خونین

براساس اعلام پزشکی قانونی، در فروردین امسال شش هزار و 928 نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه فروردین سال 94، 2.5 درصدکاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۶

در فروردین 1395 شش هزار و 928 نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه فروردین سال 94 که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی هفت هزار و 104 نفر اعلام شده بود 2.5 درصد کاهش یافته است. بنابراین گزارش از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در فروردین، چهار هزار و 333 نفر مرد و دو هزار و 595 نفر زن بوده‌اند.

همچنین در فروردین 95، 15 مورد فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27.5 درصد افزایش یافته است. بنابراین گزارش از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با قرص برنج در فروردین امسال 9 نفر مرد و شش نفر زن بوده‌اند.

آلومینیوم فسفاد که از آن برای ضدعفونی کردن و جلوگیری از آفت‌زدگی غلاتی چون برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد، به نام‌های تجاری مختلفی همچون کوئیک فوس (Quickphos) و سلفوس (Celphos) وجود دارد که در ایران به نام قرص برنج مشهور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها