برنامه های امروز رادیو سلامت

«مجله پزشکی» و راههای پیشگیری از ریفلاکس

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 24 خرداد ماه، موضوع «ریفلاکس و علل و علایم و راههای پیشگیری از آن» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۵
«مجله پزشکی» و راههای پیشگیری از ریفلاکس

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز دوشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضوردکتر شهریار نیک پور، فوق تخصص گوارشبه این پرسش که «چگونه می توان از بروز ریفلاکس جلوگیری کرد؟» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

«نیم نگاه» از امنیت غذایی می گوید

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 24 خرداد ماه، موضوع «امنیت غذا» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

برنامه «نیم نگاه» روز دوشنبه، که کاری از گروه تغذیه و سلامت است، با حضور دکتر هدایت حسینی، رییس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی؛ دکتر زهرا عبداللهی، مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت؛ و دکتر ربابه شیخ الاسلام، متخصص اپیدمی لوژی تغذیه، به بررسی علل بالابودن دورریز غذا ایرانیان و راهکارهای کاهش میزان دورریز مواد غذایی می پردازد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

محبت و نوازش والدین روی خط رادیو سلامت

برنامه «کودک من» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 24 خرداد ماه، به بررسی موضوع «حدود محبت و نوازش پدر و مادر در حضور کودک» خواهد پرداخت.

«کودک من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که به موضوعاتی در حوزه فرزند پروری و تربیت فرزندان می‌پردازد.

در برنامه «کودک من»، از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه با حضور دکتر مریم حلی ساز، روان شناس موضوع «حدود محبت و نوازش پدر و مادر در حضور کودک» را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

گفتنی است،برنامه «کودک من»، روزهای شنبه؛ دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

آموزش مهارت تفکر انتقادی در «سایبان آرامش»

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 24 خرداد ماه، «مهارت تفکر انتقادی، آشنایی با واکنش‌های مختلف در برابر انتقاد»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه روز دوشنبه با حضور دکتر شهرام محمدخانی، روانشناس و مشاور خانواده به این پرسش که « وقتی مورد انتقاد قرار می‌گیریم چه واکنشی نشان می‌دهیم؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها