دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری درحالی امروز با پیام رهبر انقلاب آغاز به کار می‌کند که آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره انتخاب رئیس مجلس خبرگان به تسنیم گفت: جمع زیادی از اعضای خبرگان خواستار ریاست آیت‌الله جنتی بر مجلس خبرگان هستند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۲

وی افزود: بنده به هیچ عنوان نامزد ریاست خبرگان نخواهم شد. او از احتمال نامزدی آیات جنتی، هاشمی‌شاهرودی و امینی برای ریاست خبرگان خبر داد.

4 دیپلمات ایرانی زنده‌اند

وزیر دفاع گفت: چهار دیپلمات ربوده شده زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و مدارکی دال بر این موضوع وجود دارد. مهر به نقل از سردار دهقان نوشت: آنها باید مسئولیت سلامت و امنیت چهار دیپلمات را به عهده بگیرند و هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ سیاسی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم این دیپلمات‌ها را آزاد کنیم. دولت این مساله را پیگیری خواهد کرد.

سربلندی ایران، مدیون مراقبت‌های مقام معظم رهبری

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به موقعیت سوریه در منطقه گفت: اگر ایران به ایستادگی نظام سوریه کمک نمی‌کرد، امروز حکومت داعش در سرتاسر این کشور حاکم بود و امروز آمریکا مجبور به عقب‌نشینی از تمام اهداف خود شده است. به گزارش تسنیم، سرلشکر قاسم سلیمانی دیروز در همایش «حوزه انقلابی، بیم‌ها و امیدها»، در پاسخ به این پرسش که چرا کشورهای اطراف ما دچار مشکل هستند، اظهار کرد: سربلندی و امنیت کشور از حکمت، اداره و مراقبت رهبر معظم انقلاب است.

رونمایی از 2 دستاورد زرهی در رزمایش بیت‌المقدس

تانک‌بر فوق‌سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش بیت‌المقدس 28 ارتش رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ دوم سیدمسعودرضا زواره‌ای رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در رزمایش بیت‌المقدس مرکز 28 نصرآباد اصفهان گفت: این سازمان نخستین‌بار گلوله‌های اعلامیه‌ریز توپخانه که نقش موثری در عملیات روانی دشمن داشته است و همچنین تانک‌بر فوق‌سنگین پوریا را در رزمایش بیت‌المقدس مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد.

رضایی: دیگر نامزد ریاست جمهوری نمی‌شوم

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه پایش در پاسخ به این پرسش که قصد نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری را دارد یا خیر، گفت: من به سپاه برگشتم و دیگر نامزد ریاست جمهوری نمی‌شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها